کارگروه
کودکان و مسائل مهم مربوط به برخورد با آنها
در این کارگروه به دنبال راه کارهای جدید حول محور کودکان و نحوه برخورد با آنها و انتقال اطلاعات هستم.از همه دعوت میشود مطالب مفید رو برای استفاده عموم درج نمایند.متشکرم
 

5 مهارت زندگی برای کودکان (3-4-5/5-تلاش-مسؤولیت پذیری-خلاقیت)

صفحه اصلی کارگروهها >> کودکان و مسائل مهم مربوط به برخورد با آنها  >> 5 مهارت زندگی برای کودکان (3-4-5/5-تلاش-مسؤولیت پذیری-خلاقیت)
مهدی مقصودی
11 سال پیش در تاریخ: شنبه, خرداد 18, 1392 17:50


(مهارت سوم ) تلاش :

دانش آموزان باید بدانند که حتی انجام دادن تکالیفشان می تواند لذت بخش باشدفرزندان ما باید بدانند که تلاش راه دستیابی به موفقیت است و موفقیت بزرگترین لذت زندگی همه ی انسان ها است .


(مهارت چهارم )مسئولیت پذیری :

سعی کنید کودکانتان را مسئولیت پذیر کنید . آموزش مسئولیت پذیری به بچه ها شامل پیدا کردن راه هایی است تا به آنان کمک کنیم احساس لیاقت و شایستگی داشته باشند . بدانند چه چیزی درست است و به آنچه درست است عمل کنند .


(مهارت پنجم) خلاقیت :

خلاقیت در بچه ها علاقمند شدن و تمرین برای عملی کردن فکرهای خوب را ایجاد می کند . خلاقیت اساس علوم را تشکیل می دهد . آزمایشگاه ما می تواند آشپزخانه ،زیرزمین و حیاط خلوت خانه باشد.وقتی برای بچه ها محیطی را فراهم کنید که در آن به تحقیق بپردازند سوال کنند و در مورد آن فکر کنند و متحیر و حتی سردرگم شوند ، پایانه های علاقه به علوم و خلاقیت را در آنان ایجاد می کنیم .

-


چراغ خواب موزیکال عروسکی Turtle LED Light


under wear


 


5 مهارت زندگی برای کودکان (2/5-انگیزه)


5 مهارت زندگی برای کودکان (1/5-اعتماد به نفس)


حذف ارسالي ويرايش ارسالي