کارگروه
چاپ و تبلیغات
در این کار گروه مسائل چاپ و تبلیغات را در ایران و جهان بررسی میکنیم و در صورت نیاز میتوانیم به سوالات احتمالی شما در زمینه چاپ و تبلیغات پاسخ بدهیم
 

4 مزیت کلیدی چاپ هیبریدی

صفحه اصلی کارگروهها >> چاپ و تبلیغات  >> 4 مزیت کلیدی چاپ هیبریدی
محمدر ضا مهدیزاده

محمدر ضا مهدیزاده

در کارگروه: چاپ و تبلیغات
تعداد ارسالي: 273
تائید شده توسط:
محمدر ضا مهدیزاده
1 سال پیش در تاریخ: یکشنبه, آبان 15, 1401 17:16


منتشر شده توسط هانس پورتینگا


تقاضای فزاینده برای لیبل های باکیفیت، سفارشی‌سازی و زمان‌بندی سریع‌تر، دوره‌های چاپ کوتاه‌تر و فشار مداوم قیمت‌ها منجر به رشد سریع صنعت چاپ لیبل و افزایش چالش ها برای پرچم داران  تولید آن  شده است


فن آوری های جدید چاپ مانند چاپ رول دیجیتال وارد بازار شده و همچنان حضور خود را گسترش می دهدبا این حال، صنعت چاپ به دنبال راه هایی برای ترکیب مزایای فناوری های دیجیتال و معمولی است.


چاپ هیبریدی چیست؟


به طور خلاصه، چاپ ترکیبی ترکیبی از چندین فناوری چاپ و تکنیک های تبدیل در یک فرآیند تک گذر استهدف آن ادغام قابلیت‌های روش‌های چاپ مرسوم و دیجیتال، برای مثال ادغام قابلیت اطمینان، کارایی و ویژگی‌های درون خطی چاپ فلکسو با امکانات خلاقانه چاپ دیجیتال است.


مزایای کلیدی چاپ هیبریدی


برای درک اینکه چگونه چاپ ترکیبی آینده است - و چگونه صنعت چاپ لیبل را تقویت می کند، اجازه دهید نگاهی به چهار مزیت کلیدی این نوآوری بیندازیم:



  1. خدمت به بخش بزرگتری از بخش بازار


چاپ ترکیبی شما را قادر می سازد تا به بخش بزرگتری از بازار خدمات ارائه دهید زیرا می توانید چندین تکنیک چاپ را ترکیب کرده و از مزایای آن استفاده کنیدبه عنوان مثال، در flexo شما نمی توانید داده های متغیر را چاپ کنید، و نمی توانید فویل سرد را در دیجیتال انجام دهیدبا چاپ هیبریدی می توانید هر دو را انجام دهید.


دستگاه‌های پرس هیبریدی مجموعه‌ای از ویژگی‌های پیشرفته را با هم ترکیب می‌کنند که به شما امکان می‌دهد نسخه‌های چاپی را سفارشی کنید - و خواسته‌های مشتری را برآورده کنیدمزیت؟ شما می توانید طیف گسترده ای از برنامه ها و امکانات را به مشتریان خود ارائه دهید.



  1. بهره وری بیشتر


با توجه به تقاضا برای زمان های سریع، بسیار مهم است که مطمئن شوید فرآیند چاپ شما تا حد امکان کوتاه استافزایش تولید یکی از مزایای کلیدی چاپ هیبریدی استاین امکان را فراهم می کند تا کارهای بیشتری در یک بازه زمانی کوتاهتر انجام شود.


اکثر وظایف در فرآیند چاپ - چاپ، برچسب زدن، تکمیل، پوشش و برش - به طور خودکار انجام می شودهمچنین ماشین های چاپ هیبریدی می توانند کارهای بیشتری را در زمان کمتری انجام دهندبرای چاپ تعداد بیشتری از چاپ های کم تیراژ یا کاهش هزینه های تولید در تیراژهای بزرگ ؛ انعطاف پذیری خواهید داشت


 



  1. کاهش هزینه شکست و عدم وجود محصولات نیمه تمام


در بسیاری از چاپخانه ها، هنگامی که چندین تکنیک چاپ و تبدیل ترکیب می شوند، برای چاپ محصول نهایی به ماشین های مختلفی نیاز استشما محصولات نیمه‌تمامی در انبار دارید که نمی‌دانید محصول نهایی الزامات آن را برآورده می‌کند یا خیر.


برای توضیح بیشتر: پس از هر مرحله یک تست میانی انجام می شود، اما فقط تست نهایی نشان می دهد که آیا کیفیت بدون خطا تضمین می شود یا خیرهمیشه این خطر وجود دارد که همه چیز حتی در آخرین مرحله به اشتباه پیش بروداگر محصولی تست را قبول نکرد، باید دوباره شروع کنیداین باعث افزایش هزینه ها و زمان تحویل می شود.


در چاپ ترکیبی، می‌توانید لیبل‌ها را با یک پاس چاپ و تکمیل کنیدپس از اتمام کار، بلافاصله می توانید ببینید که آیا لیبل  الزامات (کیفیت) را برآورده می کند یا خیردر نتیجه، هزینه های شکست را کاهش می دهید و هیچ لیبل نیمه تمام در انبار ندارید.



  1. برنامه ریزی آسان و زمان پیش چاپ کمتر


از آنجایی که برای چاپ محصول نهایی فقط به یک چاپ نیاز دارید، تصور کنید که چگونه کارهای زمان بندی بسیار آسان تر می شوندهمچنین، چاپ ترکیبی قبل از اینکه بتوانید چاپ کار را شروع کنید به زمان پیش چاپ کمتری نیاز دارد.


چرا؟


وقتی به یک تکنیک چاپ محدود می شوید، باید تنظیمات بیشتری را در مرحله پیش چاپ انجام دهید تا کیفیت مورد نیاز را به دست آوریدهنگامی که تکنیک های چاپ را می توان ترکیب کرد، می توانید تصمیم بگیرید که چگونه کار را اجرا کنید - بر اساس کیفیت و قیمت تمام شدهاین روند را آسان تر می کند.



Instagram.com/mehdizade_print


https://www.linkedin.com/in/mohammadreza-mehdizade


09101436763


 


حذف ارسالي ويرايش ارسالي