کارگروه
چاپ و تبلیغات
در این کار گروه مسائل چاپ و تبلیغات را در ایران و جهان بررسی میکنیم و در صورت نیاز میتوانیم به سوالات احتمالی شما در زمینه چاپ و تبلیغات پاسخ بدهیم
 

مواردی که باید قبل از محاسبه هزینه جعبه راه راه شناخته شود

صفحه اصلی کارگروهها >> چاپ و تبلیغات  >> مواردی که باید قبل از محاسبه هزینه جعبه راه راه شناخته شود
محمدر ضا مهدیزاده

محمدر ضا مهدیزاده

در کارگروه: چاپ و تبلیغات
تعداد ارسالي: 273
تائید شده توسط:
محمدر ضا مهدیزاده
3 سال پیش در تاریخ: سه شنبه, تير 29, 1400 12:56


اما اول از همه ، قبل از محاسبه هزینه جعبه راه راه ، باید اطلاعات لازم را بدانیم.


از آنجا که بر اساس اطلاعاتی مانند طول ، ارتفاع و عرض تصمیم می گیرند که چه مقدار مقوا برای  تولید موج دار مصرف شود و این امر به طور مستقیم بر هزینه یک جعبه راه راه تأثیر می گذاردانتخاب اندازه و شکل مناسب جعبه راه راه می تواند در هزینه و وقت شما صرفه جویی کندما برای کمک به شما در بدست آوردن قیمت مناسب ، کلیه قسمتهای مورد نیاز را در ماشین حساب هزینه راه راه ارائه کرده ایم.


دومین فاکتور مهمی که باید بدانید جعبه راه راه در کجا استفاده خواهد شد زیرا به شما کمک می کند دریابید از چه نوع کارتنی ( از لحاظ لایه ) استفاده کنیدانتخاب شمامیتواند سه لایه ، پنچ لایه یا ..... باشد. این انتخاب به محصولی بستگی دارد که قرار است در جعبه بسته بندی شوداگر این یک محصول غذایی است ، می توانید به سراغ کارتن سه لایه  (تک جداره) بروید و اگر محصولتان شکننده است ، می توانید حتی از کارتن 7 لایه را انتخاب کنید


به غیر عوامل مذکور که بر هزینه کلی ؛ تأثیر می گذارد ، مقاومت در برابر ترکیدگی کارتن استاز آنجا که مقاومت در مقابل ترکیدن (BS) به GSM جعبه بستگی داردبا افزایش GSM ، هزینه تولید کارتن افزایش می یابد کارتن ها  دارای مقاومت بیش از جعبه های مقوایی در برابر ترکیدن یا پاره شدن هستند به همین دلیل  در حمل و نقل محصولات شکننده استفاده می شوند.


مورد بعدی که مطرح می شود نوع فلوت است که در کارتن استفاده می شود زیرا نقش مهمی در بالشتک سازی و جلوگیری از آسیب دیدگی دارد. اگر همه اینها را میدانید اماده هستید تا قیمت جعبه هاتون رو محاسبه کنبد  .



حذف ارسالي ويرايش ارسالي