کارگروه
تدریس خصوصی زبان
آموزش مکالمه تضمینی (خصوصـی) دوره های ویژه از پایه تا پیشرفته دوره های ویژه اشخاص، پزشکان، مهندسین، متخصصان، مدیران، پرسنل و … اعزام بهترین اساتید خانم و آقا به تمام نقاط تهران مشاوره و برنامه ریزی زیر نظر سوپروایزر تحصیل کرده خارج از کشور آموزش مکالمه تضمینی بین ۳۵ الی ۷۰ جلسه با جدیدترین و به روز ترین متدهای آموزشی پشتیبانی مستمر در آموزش تدریس خصـوصی زبان انگلیسی و سایر زبان ها زیر نظر سوپروایزر، مشاور و برنامه ریز آموزشی کلاسهای ویژه شاغلین پنجشنبه، ...
 

بهانه ها بر سر یادگیری زبان انگلیسی!

صفحه اصلی کارگروهها >> تدریس خصوصی زبان  >> بهانه ها بر سر یادگیری زبان انگلیسی!
محسن کشاورزی

محسن کشاورزی

در کارگروه: تدریس خصوصی زبان
تعداد ارسالي: 2
3 سال پیش در تاریخ: پنجشنبه, خرداد 13, 1400 21:5

آیا انگلیسی را به خوبی می دانید اما در تسلط بر مکالمه مشکل دارید؟ آیا احساس می کنید چیز مهمی مانع یادگیری مکالمه به زبان انگلیسی می شود ، اما مطمئن نیستید که چیست؟


امروز با رایج ترین بهانه ها ، نگرش ها و موانعی که مانع یادگیری مکالمه به زبان انگلیسی می شوید آشنا خواهید شد.


اگر دانش آموز ابتدایی ، میانی یا پیشرفته هستید ، این فرصت خوبی است تا خود را بررسی کنید و دریابید که چگونه می توانید زبان آموز بهتری باشید.


خواه در یک کلاس مکالمه انگلیسی به صورت آموزش زبان آنلاین یا حضوری شرکت کنید یا خیر ، با بررسی عوامل زیر مشکلات خود را تا حد زیادی بهبود می بخشید.


همچنین برای تسریع فرایند آموزشی خود میتوانید در کلاس های تدریس خصوصی زبان انگلیسی آنلاین انگلیشدان به ادرس englishdon.ir شرکت نمایید.


در این مقاله به دو مورد از مهم ترین بهانه ها در مسیر یادگیری زبان از وبسایت آموزش زبان آنلاین انگلیشدان اشاره میکنیم.


به دنبال زمان های ایده آل برای یادگیری زبان هستید!


"من یادگیری زبان انگلیسی را در تابستان شروع می کنم وقتی ..."


آیا تا به حال چنین حرفی زده اید؟ می دانم دارم! امروز زمان خوبی برای شروع یادگیری زبان انگلیسی است. امروز آنچه را که می توانید انجام دهید و فردا نیز انجام دهید.


یک دلیل بزرگ برای انتظار مردم این است که شما می خواهید یک دوره فشرده آموزش آنلاین زبان انگلیسی یا آموزش حضوری یا تحصیل در خارج از کشور داشته باشید. همانطور که گفتم ، اگر می خواهید در خارج از کشور تحصیل کنید ، مهم است که بدانید این همه مشکلات شما را حل نمی کند. شما باید قبل و بعد از آن کار درستی انجام دهید.


برای یادگیری سریع زبان انگلیسی ، باید بهانه هایی را کنار بگذارید و در اسرع وقت اقدام عملی انجام دهید. حتی اگر پر از مشکل باشد ، بسیار بهتر از انجام ندادن کاری است. به عنوان مثال ، شما می توانید برای ثبت نام در یک کلاس مکالمه انگلیسی در بهترین موسسه آموزش آنلاین زبان انگلیسی ، یا شرکت در یک کلاس آموزش مکالمه انگلیسی برای مبتدیان ، یا خود یادگیری مکالمه انگلیسی را شروع کنید و آن را در خانه تقویت کنید.


فرصت کافی برای یادگیری مکالمه زبان انگلیسی وجود ندارد!


شما نیازی به ثبت نام در یک کلاس آنلاین زبان انگلیسی جهت یادگیری مکالمه انگلیسی و پرداخت هزینه های بالا ندارید و همچنین لازم نیست چندین ساعت در روز را در حال یادگیری زبان انگلیسی سپری کنید.


ثبت نام و شرکت در یک برنامه مثلا کلاس زبان آنلاین مناسب می تواند کمک زیادی به شما کند و ساختار بیشتری به شما بدهد ، اما اگر وقت ندارید از تخیل خود استفاده کنید و به راحتی با فناوری یاد بگیرید.


یک مکان عالی برای شروع انتخاب کنید و پادکست های رایگان زیادی برای آموزش مکالمه انگلیسی مانند English pod با خود همراه داشته باشید؛ به علاوه فیلم های آموزش زبان آنلاین. اگر به اندازه کافی سختگیر باشید ، منابع زیادی پیدا خواهید کرد که به شما کمک می کنند انگلیسی را به صورت رایگان یاد بگیرید. پس لطفا از هر گونه بهانه اوردنی خودداری کنید.


منبع: انگلیشدان، مجری تدریس خصوصی زبان تضمینی


حذف ارسالي ويرايش ارسالي