کارگروه
مهندسی صنایع
سلام سلام دوستان بخوانید رشته مهندسی صنایع مهندسی صنایع ، شامل کاربرد روشهای تجزیه و تحلیل اصول فیزیکی برای تبدیل موادخام و سایر منابع به فرمی که رضایت و احتیاجات آدمی را تامین کند، میباشد. مهندسی صنایع ، شامل کاربرد روشهای تجزیه و تحلیل اصول فیزیکی برای تبدیل موادخام و سایر منابع به فرمی که رضایت و احتیاجات آدمی را تامین کند، میباشد.با پیشرفت علم و تکنولوژی و تعامل این دو با هم، تخصصها و گرایشهای مختلف مهندسی بوجود آمده اند. در این ارتباط مهندسی صنایع رشته نسبتاً جدید است که ضمن برخورداری از مفهوم کلی مهندسی، حوزههای کاری فراتری را در مقایسه با سایر رشتهها مورد توجه قرار میدهد. نوشته حاضر سعی دارد مطالبی را جهت آشنایی با مهندسی صنایع در قالب سر فصلهای ذیل ارائه نماید.
 

کار

ف شهرجردی

ف شهرجردی

در کارگروه: مهندسی صنایع
تعداد ارسالي: 1
13 سال پیش در تاریخ: یکشنبه, بهمن 17, 1389 9:50












                                           به نام ایزد پاک


با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما مهندس گرامی :


  هم اکنون با لطف و کرم ایزد منان به منظور تکمیل کادر فنی شرکت ،   جهت گرید بندی نیازمند متخصصین و همکاران گرامی در زمینه های زیر                                                                                                     میباشیم :


*  مهندس مکانیک (تمامی گرایش ها)


*  مهندس صنایع (تمامی گرایش ها)


*  مهندس عمران (تمامی گرایش ها)


*  مهندس معماری


*  مهندس الکترونیک


*  لیسانس زبان


*  معدن و ....


همکاران ارجمند در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص میتوانید هر روز به جزء روزهای تعطیل ، از ساعت 8  الی  15  با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید :


55437412-021                          55437411-021


F_shahrjerdi2000@yahoo.com/DoctorNarimani@gmail.com


خانم شهرجردی



حذف ارسالي ويرايش ارسالي