کارگروه
چاپ و تبلیغات
در این کار گروه مسائل چاپ و تبلیغات را در ایران و جهان بررسی میکنیم و در صورت نیاز میتوانیم به سوالات احتمالی شما در زمینه چاپ و تبلیغات پاسخ بدهیم
 

ترس از تماس سرد

صفحه اصلی کارگروهها >> چاپ و تبلیغات  >> ترس از تماس سرد
محدثه یزدانی

محدثه یزدانی

در کارگروه: چاپ و تبلیغات
تعداد ارسالي: 3
تائید شده توسط:
محمدر ضا مهدیزاده
3 سال پیش در تاریخ: پنجشنبه, آذر 20, 1399 13:37


ترس از تماس سرد؟


اکثر فروشندگان درک  غیرواقعی ای از آنچه ممکن است با یک تماس سرد اتفاق بیفتد دارندو این برداشت های غیر واقعی آنها را بی حرکت می کند و سناریوهای "نابودی و تاریکی" برایشان پیش بینی می شود .   فکر کنید چه عاملی می تواند کسی را انقدر بترساند که نتواند تلفن را بردارد ؟ ترس از این فکر  که اگر تماس بد انجام شود ، شما برای همیشه محکوم هستید


- "من هرگز با این مشتری فروش نخواهم کرد."


آیا فکر می کنید مشتری که می خواهید با او تماس بگیرید تنها ارزویی است که تاکنون داشته اید؟


البته که نه. پس چرا باید ترسید؟
در عوض ، دفعه دیگر که احساس بی حرکتی کردید به خود بگویید که مهم نیست که چه اتفاقی بیفتد. هر زمان لازم باشد این پیام را تکرار کنید تا زمانی که بتوانید عمل کنید.


روی روند کار تمرکز کنید ، نه نتیجه


برای تماسهای سرد یا جلسات فروش که شما را می ترساند آماده شوید و به جای نگرانی درباره نتیجه ، روی روند آماده سازی جلسه تمرکز کنید. در نظر بگیرید که چگونه تماس فروش را شروع می کنید ، چه سوالاتی می پرسید و همچنین چه موادی را برای پشتیبانی از مکالمه فروش خود به همراه خواهید داشت.


همچنین ممکن است جهت آمادگی شرکت در یک جلسه نیاز به صرف وقت زیادی باشد. آماده سازی بیش از حد می تواند نوعی تعلل باشد و تاخیر ایجاد کنید. هنگامی که 80٪ از آنچه ممکن است لازم داشته باشید را آماده کرده اید ، دیگر از تلاش بیشتر برای اماده سازی اجتناب کنید. به 10% کاری که باید انجام دهید فکر کنید.


بتوانید موفقیت خود را بسنجید


موفقیت تماس تلفنی بیشتر به  اعتماد به نفس کلی شما بستگی دارد . این کار را با رسیدن به اهداف تعین شده در مذاکره که بتوانید نیل به انها را کنترل کنید ُ‌ شکل میگیرد  و این امر به پیشبرد روند فروش کمک می کند.


توجه: باید داشته باشید نتیجه نهایی فروش نیست که بتوانید ان را کنترل کنید.


و بگذارید صریح بگویم - اگر مشتری  بخواهد خرید می کند ،


پس باید خود را بر اساس مواردی که می توانید کنترل کنید قضاوت کنید.


 به عنوان مثال ، یک هدف می تواند یادگیری اطلاعات جدید در مورد یک شرکت باشد. شما می توانید در مورد روند خرید آنها از یک چشم انداز سوال کنید ، بدانید که تامین کننده فعلی آنها کیست یا در مورد مشکلات یا نیازهای احتمالی پرس و جو کنید. همانطور که اطلاعات جدیدی کسب می کنید ، روند فروش خود را پیش می برید و به نوبه خود ، احساس موفقیت خواهید کرد.


اهداف بسیار کمی تعیین کنید .


بطور حتم ، اگر در یک چشم انداز قدم بگذارید و مشتری بگوید که آنها آماده خرید هستند ، سیار خوب خواهد بود. اما این غیرواقعی است


این را بدانید داشتن یک هدف فروش بسیار بزرگ می تواند در نهایت شما را بی حرکت کند.


با تعیین اهداف کوچک اما واقع بینانه - موقعیت هایی که در دست دارید را می توانید کنترل کنید و بر بی میلی تماس غلبه کنید و مطمئن باشید هر هدفی که تعیین می کنید و آن را فتح میکنید روند فروش را به جلو سوق می دهد. به عنوان مثال ، اگر تماس فروش را با اطلاعات بیشتری نسبت به زمان ورود خود ترک کنید ، روند فروش خود را پیش برده اید و با این پیروزی


شما می توانید بر بی میلی تماس فروش غلبه کنید


عدم تمایل به فروش برای متخصصین جدید و با تجربه فروش مسئله ای کاملاً واقعی است. فقط باید بدانید . من با همین هدف گذاری ها بر بی میلی خود غلبه کردم و به فروش بیشتر ادامه دادم و شما هم می توانید بر بی میلی تماس فروش خود غلبه کنید.



حذف ارسالي ويرايش ارسالي