کارگروه
تدریس خصوصی زبان
آموزش مکالمه تضمینی (خصوصـی) دوره های ویژه از پایه تا پیشرفته دوره های ویژه اشخاص، پزشکان، مهندسین، متخصصان، مدیران، پرسنل و … اعزام بهترین اساتید خانم و آقا به تمام نقاط تهران مشاوره و برنامه ریزی زیر نظر سوپروایزر تحصیل کرده خارج از کشور آموزش مکالمه تضمینی بین ۳۵ الی ۷۰ جلسه با جدیدترین و به روز ترین متدهای آموزشی پشتیبانی مستمر در آموزش تدریس خصـوصی زبان انگلیسی و سایر زبان ها زیر نظر سوپروایزر، مشاور و برنامه ریز آموزشی کلاسهای ویژه شاغلین پنجشنبه، ...
 

دوره های آمادگی آزمون آیلتس

صفحه اصلی کارگروهها >> تدریس خصوصی زبان  >> دوره های آمادگی آزمون آیلتس
داود  شیخ

داود شیخ

در کارگروه: تدریس خصوصی زبان
تعداد ارسالي: 1
4 سال پیش در تاریخ: سه شنبه, تير 24, 1399 9:8

بسیاری از متقاضیان مدرک آکادمیک آیلتس در جست وجوی بهترین و با کیفیت ترین دوره فشرده آیلتس از آموزشگاهی به آموزشگاه دیگر رفته و معمولاً به دنبال پاسخ این پرسش هستند که آیا می توان در مدت کوتاهی از سطح مبتدی یا مقدماتی به سطح پیشرفته یا نمره ۷ آیلتس یا ۶.۵ رسید یا خیر؟ در این مطلب به این پرسش متداول پاسخی جامع می‌دهیم تا زبان آموزان عزیز با آگاهی کامل از جنبه‌های مختلف، وارد دوره های آمادگی آزمون آیلتس در قالب دوره های کوتاه مدت شش ماهه شده و در نهایت به موفقیت برسند.

هدف اصلی دوره های IELTS آشنایی و آماده سازی هر چه بیشتر و دقیق تر متقاضیان شرکت در آزمون مربوطه در بازه زمانی کوتاه می باشد، به طوریکه هر متقاضی با هر دانش و توانش زبانی بتواند طی مدتی معین خود را به نمره مورد نظر برساند. مخاطبین دوره های IELTS عمدتا” متقاضیان ادامه تحصیل در خارج از ایران، مهاجرت کنندگان به کشورهای انگلیسی زبان ، داوطلبان شرکت در آزمون دکترای داخل کشور و متخصصان رشته های مختلف که قصد دارند در دوره های تخصصی بین المللی در خارج از ایران شرکت کنند، می باشند.




حذف ارسالي ويرايش ارسالي