کارگروه
تبادل تجربه ها
دوستان محترم اینجا محلی برای تبادل تجارب کامپیوتری می باشد. هر روز تجربه جدیدی را آموختید در اینجا برای دیگر دوستان قرار دهید تا با اینکارتان هزاران تجربه جدید را بیاموزید. www.raviar.com موفق باشید - خلیل زارع
 

. طریقه تغییر فایل سیستم FAT به NTFS در فلش های KINGMAX چگونه است؟

صفحه اصلی کارگروهها >> تبادل تجربه ها  >> . طریقه تغییر فایل سیستم FAT به NTFS در فلش های KINGMAX چگونه است؟
کاربر حذف شده

کاربر حذف شده

در کارگروه: تبادل تجربه ها
تعداد ارسالي: -2
13 سال پیش در تاریخ: چهارشنبه, بهمن 06, 1389 7:43


همانطورکه می دانید فایل هایی که حجم بیش از 4GB را دارند نمی توان در فلش های 8GB یا بالاتر کپی کرد، این مشکل به دلیل محدودیت در فایل سیستم FAT می باشد. در نتیجه شما باید فایل سیستم فلش دیسک را به NTFS تغییر دهید.
- بر روی نشانه فلش دیسک در My Computer راست کلیک کرده و گزینه Properties را انتخاب نمایید. در فهرست بالایی Hardware را انتخاب نمایید و از لیست زیر نام فلش دیسک را پیدا کرده و انتخاب کنید.
- سپس بر روی گزینه Properties کلیک کرده و وارد قسمت Policies شوید و گزینه Optimize for performance را انتخاب کرده و OK کنید.
- دوباره وارد My Computer شوید و برروی درایو فلش دیسک راست کلیک کرده و Format را انتخاب کنید، خواهید دید که در قسمت File System گزینه NTFS به لیست موجود اضافه شده است.
- NTFS را انتخاب کرده و Quick Format را تیک بزنید، سپس برروی Start کلیک کنید. پس از پایان فرمت فایل سیستم فلش دیسک KINGMAX از FAT به NTFS تغییر یافته است.


حذف ارسالي ويرايش ارسالي
خلیل زارع

خلیل زارع

در کارگروه: تبادل تجربه ها
تعداد ارسالي: 93
13 سال پیش در تاریخ: شنبه, بهمن 09, 1389 14:38

 


با سلام


قبل از تغییر FAT  فلش خود باید از اطلاعات آن یک کپی پشتیبان بگیرید، آنگاه از طریق My Computer روی درایور فلش خود راست کلیک کنید و گزینه Format را انتخاب کنید، سپس در پنجره باز شده در باکس File System گزینه Fat 32 یا NTFS  را انتخاب و روی   Start کلیک کنید، پس از خاتمه آن اطلاعات را مجدداً به فلش بازگردانید.


حذف ارسالي ويرايش ارسالي