طراحی سایت سئو و بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو

صفحه اصلی کارگروهها >> web design  >> طراحی سایت سئو و بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو
علی بالوی پور

علی بالوی پور

در کارگروه: web design
تعداد ارسالي: 7
5 سال پیش در تاریخ: سه شنبه, آذر 13, 1397 16:18

طراحی سایت سئو و بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو و همچنین سازگار با موبایل با ارزانترین قیمت ممکن. دارکوب فعالیت خود را از سال 1381 آغاز نمود و در حدود 13 سال در زمینه طراحی وب سابقه دارد و آماده ارائه خدمات با بالاترین کیفیت و پایین قیمت ممکن به مشتریان خود می باشد. طراحی سایت دارکوب 2500 وب سایت طراحی شده در کارنامه خود دارد و همچنین مجوز از سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران و گواهی رتبه بندی از شورای عالی انفورماتیک کشور را دارد.
در صورتی که قصد حضور در اینترنت را دارید و قصد دارید از جایی شروع نمایید پلان پایه طراحی سایت دارکوب می تواند برای آغاز برای شما مناسب باشد. این پلان اولیه مناسب سایت های شخصی و همچنین برای تجربه اول حضور شرکت ها در اینترنت مناسب می باشد. دارکوب پلان های پایه طراحی وب سایت خود را با استفاده از سیستم های مدیریت محتوای جوملا، وردپرس و یا دروپال پیاده سازی می نماید و در بخش زیر امکانات پلان پایه طراحی سایت را برای شما لیست می نمایم:



ثبت دامنه با پسوند ir و یا com به مدت یکسال به دلخواه خریدار که در صورت نیاز به ثبت دامنه اضافی هزینه ثبت آن جداگانه اخذ می گردد.
اختصاص 100 مگابایت هاستینگ لینوکس برای یک سال با پهنای باند 1 گیگابایت ماهیانه
پیاده سازی قالب وب سایت از بین قالب های موجود در فروشگاه قالب دارکوب که البته برخی از این قالب ها ویژگی های پیشرفته تر نظیر نسخه موبایلی ، انیمیشن و همچنین سبک های طراحی وب خاص دارند که در صورت سفارش کارفرما به هزینه پایه اضافه می گردد.
امن سازی وب سایت برای جلوگیری از هک شدن و بوت شدن وب سایت.
پشتیبانی یکساله وب سایت تا در مدت پشتیبانی مشکلاتی که برای وب سایت به وجود می آیند سریعا رفع گردد


ساخت سایت دارکوب در ای فروش


حذف ارسالي ويرايش ارسالي
sara siansadsad

sara siansadsad

در کارگروه: web design
تعداد ارسالي: 2
4 سال پیش در تاریخ: جمعه, مهر 25, 1399 17:31

خیلی خوب بود مرسی


 


armenian singer


 


blog


 


youmovies


حذف ارسالي ويرايش ارسالي