کارگروه
تبادل تجربه ها
دوستان محترم اینجا محلی برای تبادل تجارب کامپیوتری می باشد. هر روز تجربه جدیدی را آموختید در اینجا برای دیگر دوستان قرار دهید تا با اینکارتان هزاران تجربه جدید را بیاموزید. www.raviar.com موفق باشید - خلیل زارع
 

گوگل چه سایتهایی رو مجازات میکنه؟

صفحه اصلی کارگروهها >> تبادل تجربه ها  >> گوگل چه سایتهایی رو مجازات میکنه؟
علی بالوی پور

علی بالوی پور

در کارگروه: تبادل تجربه ها
تعداد ارسالي: 16
7 سال پیش در تاریخ: شنبه, مهر 15, 1396 16:12

گوگل داره نهایت سعیشو می کنه که فقط بهترین محتوا رو روی صفحه نتایج نمایش بده. برای همین دائما الگوریتم هاشو بروز می کنه تا فقط بهترین نتایج رو صفحه اول سرچ ظاهر بشن. در کنار این بروزرسانی های دائمی از مجازات هم استفاده می کنه. خیلی از کارهایی که یه زمانی برای ساخت لینک و روشهای سئو خوب بودن، الآن احتمال داره با تغییرات الگوریتم ها منجر به مجازات شدنتون بشن.



اگه صفحه شما روی صفحه نتایج برای کلیدواژه های مهمتون داره افت می کنه، باید دنبال مشکل بگردید. ما تو این مقاله 8 دلیل برای مجازات های گوگل معرفی می کنیم. شاید دلیل افت صفحه شما هم بینش باشه.



  • سایت موبایلی ضعیف


این مشکل رایج ترین دلیله. گوگل یه ابزاری هم ارائه داده که بتونید خودتون سازگاری سایتتون با موبایل رو چک کنید: https://www.google.com/webmasters/tools/mobile-friendly/ اگه سایتتون نتونست تو این تست موفق بشه، یعنی کاربرهایی که با موبایلشون کلیدواژه های شما رو سرچ کنن از سایتتون رضایت نخواهد داشت و سایتتون رتبشو از دست خواهد داد.



  • خرید لینک


خریدن لینک از سایت های دایرکتوری یا سایت هایی که کلی لینک خارجی روی صفحشونه، میتونه باعث بشه یه پرچم قرمز از موتورهای جستجو بگیرید. اگه دارید از استراتژی های ایجاد لینک کلاه سیاه استفاده می کنید باید هر چی زودتر کارتونو متوقف کنید. حتی لینک های قدیمی که تو این دایرکتوری ها دارید هم روی رتبه موتور جستجوتون تأثیر منفی میذاره. ردیابی بعضی از این موارد کار مشکلیه. اما اگه به یکی از وبلاگ نویسهای محبوب پول داده باشید که بهتون یه لینک با کیفیت روی سایتش بده، تشخیصش برای گوگل خیلی سخت میشه. باید لینک رو توی محتوایی بذاره که بهش بخوره و باهاش همخونی داشته باشه، اما اگه لینک رو همینطوری تو یه محتوای بی ربط پرت کنه، دیگه یه لینک با کیفیت به حساب نمیاد و کمکی به رتبه سایتتون نمی کنه.



  • نداشتن لینک های خارجی یا به تعداد کم


موتورهای جستجو میخوان سایتتون با وب همکاری کنه. سایتی که هم لینک های داخلی سالمی داشته باشه و هم لینک های خارجی سالم، میتونه رتبه خوبی روی صفحه نتایج جستجو بگیره.



  • مشکلات سرعت 


سورس:طراحی سایت دارکوب sitedar.com     sitedar.com/en/


گوگل چه سایتهایی رو مجازات میکنه



 



حذف ارسالي ويرايش ارسالي