کارگروه
طراحی سایت دارکوب
طراحی سایت و ساخت سایت بهینه سازی شده برای موتور جستجو (سئو) بر پایه کد نویسی html دایوی ( divbase ) ( tableless ) و کد نویسی استاندارد html, css و آدرس دهی صفحه ( sef ) به زبان برنامه نویسی php بر پایه دیتابیس های mysql, sql server و ms access. طراحی وب سایت دارکوب در تمامی پروژه های خود استاندارهای طراحی سایت نظیر w3c را رعایت می نماید. برنامه نویسی php این شرکت بر پایه مدل mvc می باشد که در اکثر پروژه های خود از جوملا، وردپرس و دروپال به عنوان پایه استفاده می نماید. طراحی وب دارکوب در کد ...
 

مراحل راه اندازی فروشگاه اینترنتی , برای شما که قصد راه اندازی فروشگاه آنلاین دارید !

صفحه اصلی کارگروهها >> طراحی سایت دارکوب  >> مراحل راه اندازی فروشگاه اینترنتی , برای شما که قصد راه اندازی فروشگاه آنلاین دارید !
farahnaz babaei

farahnaz babaei

در کارگروه: طراحی سایت دارکوب
تعداد ارسالي: 16
8 سال پیش در تاریخ: شنبه, دي 19, 1394 17:18

مراحل راه اندازی فروشگاه اینترنتی , برای شما که قصد راه اندازی فروشگاه آنلاین دارید !


 


قصد راه اندازی فروشگاه اینترنتی دارید؟ بهتر است قبل از طراحی فروشگاه اینترنتی یا سفارش راه اندازی فروشگاه ساز به شرکت طراحی سایت این مقاله را تا پایان و به دقت مطالعه کنید ! در این مقاله با مراحل و شیوه راه اندازی فروشگاه اینترنتی به طول کامل آشنا میشوید . از لحظه ثبت دامین مناسب تا انتخاب شرکت طراحی سایت و نرم افزار فروشگاه ساز و راه اندازی فروشگاه اینترنتی بطور کامل همراه با ابزار و تجهیزات بازاریابی اینترنتی و تبلیغات اینترنتی توضیح داده شده است .


 


 


 


انتخاب شرکت طراحی سایت مناسب برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی


از گام اول از چند شرکت طراحی سایت را کاندید کنید . برای انتخاب شرکت طراحی سایت مناسب کافیست به وب سایت این شرکت ها مراجعه و نمونه کارها ، تلفن ثابت و آدرس و همچنین تعرفه و امکانات نرم افزارفروشگاه ساز این شرکت های طراحی سایت را با یکدیگر مقایسه کنید. “ بهترین شرکت های طراحی ” در ایران را در گوگل جستجو کنید . پس از جستجوی صحیح و مقایسه وب  سایت شرکت های ثبت دامین و هاستینگ و یا شرکت های طراحی وب سایت برای طراحی فروشگاه آنلاین مطابق با مراحل زیر اقدام میشود :


 


مرحله 1 – ثبت دامنه مناسب


ثبت دامین (دامنه) مناسب مهمترین و اولین گام راه اندازی وب سایت و فروشگاه اینترنتی میباشد . کوتاه بودن ؛ امکان به خاطر سپردن ؛ مفهوم بودن ؛ سادگی از برخی از ویژگی های یک دامنه مناسب میباشد . ثبت دامنه همانند ثبت نام تجاری یا انتخاب نام برای شرکت میباشد ولی قواعدی دارد. برای ثبت دامنه اگر قصد دارید وب سایت شما در گوگل اول باشدو میخواهید بازاریابی اینترنتی و تبلیغات اینترنتی را بعد از طراحی سایت بصورت حرفه ای انجام دهید بهتر است ” راهنمای ثبت دامین مناسب ” را مطالعه نمایید .


 


 مرحله 2 – خرید هاستینگ مناسب


هاستینگ فروشگاه اینترنتی از نظر تعداد بازدیدکنندگان فروشگاه و استقبالی که کاربران پس از راه اندازی فروشگاه اینترنتی میکنند از اهمیت ویژه ای برخوردار است . برای خرید هاستینگ مناسب از شرکت های هاستینگ مناسب شما کافیست چند شرکت هاستینگ را با کمک مشاورین IT و یا دوستانی که اطلاعات بیشتری در مورد انتخاب هاستینگ مناسب برای شما دارند انتخاب کنید .


 


سایت های شرکت هاستینگ مورد نظرتان رابررسی کنید و با بهره گیری از نظرات شرکت طراحی سایت خود نسبت به خرید هاست ویندوز یا خرید هاست لینوکس اقدام کنید . بهتر است طراحی فروشگاه اینترنتی و ثبت دامین و هاستینگ شما توسط یک شرکت هاستینگ و طراحی سایت انجام شود که در سالهای آتی ارائه خدمات آموزش و پشتیبانی و همچنین تمدید خدمات دامین و هاستینگ برای شما راحتتر صورت گیرد . .


طراحی فروشگاه اینترنتی , فروشگاه ساز , نرم افزار طراحی فروشگاه اینترنتی , نرم افزار فروشگاه ساز , راه اندازی فروشگاه اینترنتی , فروشگاه ساز فارسی


 


مرحله 3 – نرم افزار فروشگاه ساز مناسب ! با ثبت دامین و هاستینگ شما مرحله اول و دوم طراحی فروشگاه اینترنتی خود را به پایان رسانده اید .


 


یکی از مراحل مهم برای راه اندازی سایت و یا فروشگاه ؛ انتخاب نرم افزار طراحی سایت یا فروشگاه میباشد . اگر بخواهید مدیریت و بروز رسانی کالاها ، قیمت ها ؛ محتوای فروشگاه اینترنتی را خودتان انجام دهید ؛مسلما نرم افزار فروشگاه سازی برای شما مناسب است که قابلیت تولید و مدیریت محتوای فروشگاه اینترنتی را داشته باشد .


 


روش انتخاب شرکت طراحی سایت , انتخاب نرم افزار فروشگاه ساز !


برای مقایسه و مشاهده فهرست بهترین شرکت های طراحی فروشگاه اینترنتی میتوانید از موتورهای جستجوگر کمک بگیرید و یا با استفاده از آگهی های روزنامه چند شرکت طراحی سایت را برای سفارش نرم افزار طراحی فروشگاه اینترنتی یافته و با یکدیگر مقایسه کنید .


با مقایسه نمونه فروشگاه های اینترنتی طراحی شده + ظاهر سایت شرکت طراحی وب از لحاظ گرافیکی و امکانات + مشخص بودن محل شرکت طراحی سایت + وجود تلفن ثابت پشتیبانی و فروش برای شرکت طراحی وب + ابزار آموزش و پشتیبانی پیشرفته مانند گفتگوی آنلاین و سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان (تیکتینگ) + قیمت فروشگاه ساز + مشاهده و استعلام روزنامه رسمی شرکت طراحی سایت + مطالعه سابقه و تاریخچه شرکت طراحی سایت و . . . مقایسه مواردی دیگر که میتوان براحتی با مراجعه به سایت شرکت طراحی وب این مقایسه را انجام داد .


 


هیچوقت با یک ایده اولیه و فقط با بررسی قیمت فروشگاه اینترنتی را راه اندازی نکنید ؛ چراکه اینکار دقیقا مانند این است که برای کسب و کاری که هیچ اطلاعی از آن ندارید بخواهید در یک کوچه یک مغازه ارزان اجاره کنید . مسلما بعد ازمدت کوتاهی با خسارت زیاد مغازه را پس میدهید و کسب و کار جدید شما با شکست مواجه میشوید .


 


مرحله 4 – طراحی قالب فروشگاه اینترنتی 


طراحی قالب سایت | طراحی قالب فروشگاه اینترنتی | طراحی قالب اختصاصی | طراحی سایت فروشگاهی ظاهر فروشگاه اینترنتی در جذب مخاطب و بازدیدکنندگان از اهمیت ویژه ای برخوردار است . بطور معمول طراحی قالب اختصاصی فروشگاه اینترنتی توسط شرکت طراحی سایت ی که نرم افزار فروشگاه ساز را از آن تهیه کرده اید انجام میگردد .


 


مرحله 5 - طراحی  صفحات وب ,  ورود تصاویر و مشخصات کالا و خدمات در فروشگاه ساز :


شما میتوانید اطلاعات اولیه مانند محتوای صفحات مربوط به منوها و زیر منوها را همراه با تعدادی از کالاها مربوط به گروه های کالای متفاوت را برای شرکت طراحی سایت ارسال کنید . نحوه جمع آوری و ارسال اطلاعات متن و تصویری مربوط به فروشگاه میبایست با نقشه کلی فروشگاه اینترنتی هماهنگی داشته باشد .


بهتر است از میان فروشگاه های اینترنتی داخلی یا خارجی و یا حتی از میان الگوهای گرافیکی مربوط به قالب فروشگاه اینترنتی ؛نسبت به انتخاب یک الگو برای نقشه سایت و کد رنگ ها و نحوه اجرای قالب اقدام نمایید .


 


مرحله 6 – بهینه سازی سایت (سئو) فروشگاه آنلاین


افزایش رنک فروشگاه در گوگل ؛ یاهو ؛ بینگ ؛ الکسا و . . سایر موتورهای جستجو به همراه افزایش رتبه واژه های کلیدی و مرتبط با محصولات و خدمات فروشگاه اینترنتی موجب جذب بازدیدکننده و مشتری برای فروشگاه اینترنتی شما خواهد شد و طبق آمار کارشناسان بیش از 70% فروش یک فروشگاه اینترنتی از جذب بازدیدکنندگان از موتورهای جستجوگر صورت میگیرد .


 


به عنوان مثال :    در صورتیکه در گوگل توسط یک کاربر واژه “موبایل” یا ” خرید موبایل ” وارد شود و در میان نتایج جستجوگر گوگل ؛آدرس فروشگاه اینترنتی شما به نمایش در آید . . .


منبع:


 


طراحی سایت فروشگاهی


حذف ارسالي ويرايش ارسالي