کارگروه
طراحی سایت دارکوب
طراحی سایت و ساخت سایت بهینه سازی شده برای موتور جستجو (سئو) بر پایه کد نویسی html دایوی ( divbase ) ( tableless ) و کد نویسی استاندارد html, css و آدرس دهی صفحه ( sef ) به زبان برنامه نویسی php بر پایه دیتابیس های mysql, sql server و ms access. طراحی وب سایت دارکوب در تمامی پروژه های خود استاندارهای طراحی سایت نظیر w3c را رعایت می نماید. برنامه نویسی php این شرکت بر پایه مدل mvc می باشد که در اکثر پروژه های خود از جوملا، وردپرس و دروپال به عنوان پایه استفاده می نماید. طراحی وب دارکوب در کد ...
 

از تبلیغات گوگل یا (Google Adwords) چه میدانید؟

صفحه اصلی کارگروهها >> طراحی سایت دارکوب  >> از تبلیغات گوگل یا (Google Adwords) چه میدانید؟
farahnaz babaei

farahnaz babaei

در کارگروه: طراحی سایت دارکوب
تعداد ارسالي: 16
8 سال پیش در تاریخ: دوشنبه, آذر 16, 1394 14:25

یکی از مهمترین فاکتورهای مهم در تجارت تبلیغات می باشد و از آنجاییکه یکی از بهترین روشهای تبلیغ ، تبلیغ در موتور جستجوگر گوگل (google adwords) می باشد. با توجه به بازدید صدها میلیونی ازسایت گوگل و امکانات بسیار زیادی که نرم افزار تبلیغات گوگل (google adwords) در اختیار تبلیغ کنندگان قرار می دهد ، به راحتی مشتریان شما از هر کجا که شما بخواهید و به صورت کاملا هدفدار و با کمترین هزینه ، شما را در صفحه اول گوگل پیدا می کنند ، و همچنین این فرایند بهینه سازی سایت موجب بهبود رتبه سایت شما در گوگل می‌شود.


 


 


 


از امکانات گوگل ادوردز می توان به موارد زبر اشاره کرد :


•        قرار گرفتن وب سایت شما در رتبه اول جستجوهای گوگل در کوتاهترین زمان و با کمترین و ارزان ترین هزینه .


•        آگهی شما در قسمت بالا یا سمت راست موتور جستجوی گوگل و کلیه سایتهای مرتبط با آگهی شما که با موتور جستجوی گوگل قرار داد دارند نمایش داده می شود.


•        امکان نمایش تبلیغ شما در صفحات فارسی جستجوی گوگل و برای بینندگان داخل ایران.


•        این آگهی ها برای کسانی به نمایش در می آیند که به دنبال خدمات و کالاهای شما هستند.


•        هزینه تبلیغ در گوگل تنها به ازای کلیک روی تبلیغات شما از هزینه شما کسر می گردد.


•        سقف هزینه روزانه در این سرویس قابل کنترل می باشد .


•        امکان تعیین کشوری که تبلیغات در آنها نمایش داده شود .


•        امکان تعیین زبانهایی که تبلیغات برای آنها نمایش داده شود .


•        امکان تعیین ساعاتی که تبلیغات نمایش داده شوند.


•        امکان تعیین صفحه ای که بینندگان آنها را رویت کنند .


•        امکان نمایش آگهی از همان زمانی که آگهی ساخته شود .


•        سهولت دستیابی به تعداد بیشتری از مخاطبان


•        امکان تعیین هزینه برای هر کلیک .


منبع:


 


تبلیغ در گوگل


حذف ارسالي ويرايش ارسالي