راهنمای کار در بزرگترین بازار کار آنلاین Do4Me.ir

صفحه اصلی کارگروهها >> بازار کار مجازی(برونسپاری و فریلنسینگ)  >> راهنمای کار در بزرگترین بازار کار آنلاین Do4Me.ir
کاربر حذف شده
9 سال پیش در تاریخ: سه شنبه, دي 23, 1393 21:8

در این پست شما را با امکانات پرتالآشنا خواهم کرد و توضیحاتی در رابطه با این سایت در اختیار شما قرار می دهم.


freelancer کیست؟ در کل ، فری لنسر کسی است که کار می کند اما استخدام نیست . یعنی به ازای ساعت ، روز یا پروژه کار میکند . اکثر فری لنسر ها کارهایی همانند : عکاسی ، طراحی صفحات ، طراحی وب ، برنامه نویسی و کارهایی که تا حدی مثل همین کار ها هستند ، انجام می دهند. بزرگترین تفاوت فریلنس در این است که فرد استخدام شرکتی نیست ؛ یعنی بر اساس نیاز های خود یک پروژه را تقبل میکند. شاید درآمد یک فریلنسر از یک کارمند بیشتر باشد . زیرا او پروژه ها را انتخاب میکند و از روی علاقه آنها را انجام میدهد، نه از روی قوانین شرکت.


شما می توانید از یکی از روش های زیر از طریق بازار کار مجازی درآمد کسب کنید.


1- اجرای پروژه هایی که در do4me.ir ثبت می شود


2- معرفی do4me از طریق ایمیل، بنر، لینک و …


چه کسانی در بازار کار مجازی پروژه ثبت می کنند؟


هر شخصی می تواند در این پرتال پروژه ثبت کند، پروژه هایی که مغایر با قوانین کشور و بازار کار مجازی نباشد در سایت نمایش داده می شود.


پروژه ها می توانند از طراحی سایت، طراحی لوگو، ترجمه، پروژه دانشجویی , ترجمه , نویسندگی , بازاریابی , معماری و عمران , حسابداری و یا هر چیز دیگری که اشخاص نیاز دارند باشد.


چطور در پروژه ها شرکت کنم؟


ابتدا می بایست در do4me.ir ثبت نام کنید، سپس می بایست در بخش ویرایش پروفایل، مهارت های خود را در پرتال انتخاب کنید.


از این پس شما می توانید در پروژه هایی که با مهارت شما در بازار کار آنلاین ثبت می شود شرکت کنید، پیشنهاد خود را برای انجام پروژه و مدت زمانی که می توانید پروژه را تحویل دهید پر کرده و ثبت کنید، کارفرما (شخصی که پروژه را ثبت کرده) پس از بررسی پیشنهاد ها پیمانکار مورد نظر خود را انتخاب می کند.


چه تضمینی برای پرداخت و تحویل بموقع مبلغ پروژه وجود دارد؟


ما سیستمی تعریف کردیم به عنوان بیعانه که در پست های بعدی بصورت کلی در این باره صحبت خواهیم کرد، بیعانه به کارفرما کمک می کند که تا سفارش خود را بصورت کامل تحویل نگرفته هزینه ای پرداخت نکند و به پیمانکار این اطمینان را می دهد هنگامیکه پروژه را تحویل داد مبلغ پروژه را تحویل می گیرد. درصورتی که به هر دلیل پروژه به اختلاف منجر شود پیمانکار یا کارفرما برای دریافت مبلغ می بایست از طریق حل اختلاف در بازار کار مجازی اقدام کنند.


بنابراین برای انجام پروژه ها بصورت فریلنسر می بایست محیطی مطمئن ایجاد شود تا کارفرما و پیمانکار بتوانند در آن به راحتی کار کنند. Do4me.ir این امکان را فراهم می آورد و با پشتیبانی و ارتقاء سرویس های خود از این امکانات پشتیبانی خواهد کرد.


با تشکر


حذف ارسالي ويرايش ارسالي