کارگروه
حقوق قضایی(حسن بصیری هریس)
حقوق قضایی تلفن تماس:09148744369-basiri1000@gmail.com هیچ وقت با چشم پول به موکل خود نگاه نکنید چرا که او از روی ناچاری و اینکه علاجش قطع شده به شما روی اورده است.
 

ماموران راهنمایی و رانندگی برخورد با بدحجابان را دارند.

صفحه اصلی کارگروهها >> حقوق قضایی(حسن بصیری هریس)  >> ماموران راهنمایی و رانندگی برخورد با بدحجابان را دارند.
حسن بصیری  هریس

حسن بصیری هریس

در کارگروه: حقوق قضایی(حسن بصیری هریس)
تعداد ارسالي: 736
10 سال پیش در تاریخ: دوشنبه, مرداد 06, 1393 15:13

ماموران راهنمایی و رانندگی حق برخورد با بدحجابان را دارند


برخورد با بدحجابان تنها به کوچه و خیابان ختم نمی شود و ماموران راهنمایی و رانندگی هم وظیفه دارند که در بزرگراهها با رانندگان و سرنشینان بدحجاب برخورد کنند.



 با اینکه عده ای از نمایندگان نسبت به برخورد ماموران راهنمایی و رانندگی نسبت به بدحجابان انتقاد کردند اما سردار احمدی مقدم می گوید که برخورد با بدحجابها  در خودروها هر ساله در دستور کار پلیس راه بوده و امسال با دقت بیشتری انجام می شود.البته پلیس به هیچ عنوان در حریم خصوصی کسی مداخله نمی کند، اما خودرو حریم خصوصی نیست.


وی  امر به معروف و نهی از منکر و ارشاد را از دیگر وظایف ماموران راهنمایی و رانندگی می داند و می افزاید: ماموران راهنمایی و رانندگی حق برخورد با بدحجابان را دارند.


پلیس راهنمایی و رانندگی خودروی افراد بدحجاب را متوقف می کند و با دادن برگه ای که روی آن نوشته شده"ابلاغیه تخلفات اجتماعی خودرویی" مشخصات خودرو را یادداشت می کنند. در پشت این برگه نوشته شده که متخلف اگر ظرف مدت 15 روز پس از صدور برگه به آدرس میدان آرژانتین،خیابان خالداستانبولی،جنب پارک ساعی،دایره رسیدگی به امور خودرویی برای رسیدگی به تخلف خود مراجعه نکند اتومبیلش متوقف خواهد شد.


مدارک مورد نیاز در زمان مراجعه گواهینامه،سند،بیمه نامه و گواهی عدم خلافی است و از متخلف تعهد گرفته می شود که دیگر مرتکب بدحجابی نشود.


بصیری هریس  روز یکشنبه 14:02


حذف ارسالي ويرايش ارسالي