پرداخت یارانه خدمت یا خیانت؟

صفحه اصلی کارگروهها >> مطالب جالب  >> پرداخت یارانه خدمت یا خیانت؟
محمد علی به ابادی

محمد علی به ابادی

در کارگروه: مطالب جالب
تعداد ارسالي: 67
10 سال پیش در تاریخ: دوشنبه, اسفند 12, 1392 17:51

بنام خدا


دیشب در سیما برنامه پایش را دیدم ظاهرا تصمیم گرفته شده است تا پرداخت یارانه هارا منطقی تر کنند چون دولت توانائی پرداخت به همه را ندارد این یکی از همان سنگهائی بود که دیوانه ای درچاه انداخت اینک صد عاقل در بیرون آوردن آن در مانده اند. 75 میلیون ایرانی 80 میلیون یارانه بگیر!!! حالا با کدام ضابطه هدفمند گردد؟ وکدام آمار ؟ خدا میداند!


در اندیشه اند که مردم راتشویق نمایند تا خود ازدریافت یارانه انصراف دهند بنده برای یاری دولت منتخب مردم ودرواقع نجات کشورم ازاین بار سنگین موارد زیررا برای تقدم در انصراف پیشنهاد میکنم.


یک:روحانیت پرچمدار این نظام واسلام است ومردم ایران هرکدام پیرو یکی از مراجع دینی هستند  بنابراین شایسته است که اولین گروهی که انصراف خودرا از دریافت یارانه اعلام نماید روحانیت بزرگوار است بدینگونه که تمامی حوزه های علمیه وروحانیون در این امر پیشگام شده وانصراف خودرا اعلام نمایند .قطعا این اقدام موجب تشویق گروههای دیگر که از آنان تبعیت میکنند خواهد شد.


دو:نهادهای انقلابی وبرخواسته از انقلاب اسلامی مانند سپاه پاسداران بسیج مستضعفین بنیاد شهید ونهادهای وابسته به رهبری نظام دومین گروهی هستند که باید وارد میدان عمل شوند .چه اینان در مساله انقلاب همیشه پیشگام دیگران بوده اند آنجا که نیاز به جان بود دریغ نکردند اینک در معضل اقتصادی کشور میتوانند آزمون دیگری در انقلاب اسلامی داده ودر این آزمون نیزموفق شوند.


سه: قوای سه گانه که اقتصاد مقاومتی به مسوولان آنها ابلاغ گردیده است سومین گروهی هستند که باید پرچمدار انصراف ازدریافت یارانه باشند مانند رئیس جمهور وزیران ومعاونان آنان ومدیران کل واستانداران وسفیران ونمایندگان مجلس وقضات محترم قوه قضائیه. چرا که اگر قرار است قانونی وسیاستی اجرا گردد اول خود همان مسوول اجرا اعتقاد خودرا در عمل به آن قانون وسیاست نشان دهد.


در سایر موارد بستگی به انصاف دریافت کننده دارد که اگر نیازی ندارد ویا انصراف از دریافت تاثیری در زندگی آنان ندارد از این اقدام انسانی استقبال نموده ودولت منتخب خودرا یاری نمایند.باشد که به لطف خداوند وهمت مردم ومسوولین این تکلیف نیز بخوبی عمل وملت عزیز سرافرازگردد.


حذف ارسالي ويرايش ارسالي