کارگروه
منتظران ظهور
این کارگروه برای عاشقان ظهور و منتظران آمدنش می باشد لذا از تمام عاشقان و منتظران ظهورش برای عضویت در این کارگروه دعوت می شود.
 

سربلندی ایران مرهون عنایات امام رضا(ع) است

صفحه اصلی کارگروهها >> منتظران ظهور  >> سربلندی ایران مرهون عنایات امام رضا(ع) است
سرباز گمنام

سرباز گمنام

در کارگروه: منتظران ظهور
تعداد ارسالي: 1269
11 سال پیش در تاریخ: سه شنبه, شهريور 26, 1392 19:46



معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه‌های علمیه گفت:‌ امروز علی‌رغم توطئه‌های زیاد دشمنان، نظام اسلامی همچنان با سربلندی راه خود را ادامه می‌دهد و این توفیق در پناه حضرت امام رضا علیه‌السلام حاصل شده است که از عنایات آن حضرت می‌باشد.  





حجت‌الاسلام والمسلمین ملکدار ضمن گرامیداشت دهه کرامت و میلاد پر خیر و برکت امام رضا( ع) گفت: دهه کرامت، ایام ولادت امام رضا‌(ع) و حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیهما برای ایرانیان و به‌ویژه حوزویان برکات زیادی داشته‌اند.

وی درباره حضور حضرت فاطمه معصومه علیهاالسلام در قم و آثار این حضور مبارک در نشر معارف دین، اظهار داشت: انس طلاب با این آستان مقدس و این بانوی کریمه موجبات برکات زیادی در امور حوزه‌ها شده است .

معاون امور طلاب حوزه‌های علمیه، همچنین به نقش حضرت ثامن‌الحجج علیه‌السلام در این عرصه اشاره کرد و بیان داشت: بهترین تعبیر درباره جایگاه حضرت امام رضا علیه‌السلام  را امام خمینی(ره) بیان داشتند که این آستان مقدس را پایتخت معنوی ایران معرفی کردند.

وی با بیان این‌که حضور امام رضا علیه‌السلام معنویت را در ایران حاکم کرده است، گفت:‌ ایران اسلامی با معنویت اداره می‌شود؛ امروزه شاهدیم که علی‌رغم توطئه‌های زیاد دشمنان، بعد از 34 سال از تشکیل حکومت اسلامی در کشور، نظام اسلامی همچنان سربلند، راه خود را ادامه می‌دهد و این در پناه حضرت امام رضا علیه‌السلام حاصل شده است که از عنایات آن حضرت است.

حجت‌الاسلام والمسلمین ملک‌دار خاطرنشان کرد:‌ اگر معنویتی که در قم و مشهد است، وجود نداشت، معلوم نبود کشور ما در برابر این دشمنی‌ها و توطئه‌ها می‌توانست بایستد یا نه. کشور ما مدیون امام رضا‌(ع) و حضرت معصومه علیهماالسلام است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امید است در این ایام که منتسب، به امام رضا‌(ع) و خواهرگرامیشان است، زمینه‌ای برای توجه مردم به این دو بارگاه مبارک و نیز آثار وجودی ایشان برای این کشور باشد.

حوزه





حذف ارسالي ويرايش ارسالي