کارگروه
منتظران ظهور
این کارگروه برای عاشقان ظهور و منتظران آمدنش می باشد لذا از تمام عاشقان و منتظران ظهورش برای عضویت در این کارگروه دعوت می شود.
 

مبارزه با اسلام هراسی توسط یک کشیش کالیفرنیایی

صفحه اصلی کارگروهها >> منتظران ظهور  >> مبارزه با اسلام هراسی توسط یک کشیش کالیفرنیایی
سرباز گمنام

سرباز گمنام

در کارگروه: منتظران ظهور
تعداد ارسالي: 1269
11 سال پیش در تاریخ: یکشنبه, شهريور 17, 1392 11:17



«بن دانیل» کشیش کلیسای پروتستان «سن خوزه» ایالت کالیفرنیا، سال هاست که با اسلام هراسی به مبارزه پرداخته و در تلاش ست که تصورات نادرست درباره مسلمانان را از بین ببرد.



به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، "ابن دانیل" کشیش کلیسای پروتستان سن خوزه واقع در ایالت کالیفرنیا سال هاست که با اسلام هراسی در حال مبارزه می باشد، و در تلاش است تا تصورات نادرست درباره دین اسلام و مسلمانان را از بین ببرد.

این کشیش مسیحی پس از تحقیقات گسترده و سفر های متعدد به کشور های اسلامی کتابی در مورد موضوع اسلام هراسی در جامعه آمریکا با عنوان «جستجو درباره حقیقت دین اسلام» را منتشر کرد.





وی اظهار داشت: چندین سال در حال تحقیق و بررسی حقیقت دین اسلام و حضرت محمد (ص)  بوده ام. من علت و ریشه  اسلام هراسی را در ترس یافتم.

از قرن هجدهم تا به اکنون این ترس از دین اسلام و مسلمانان در بین ساکنان آمریکای شمالی رواج یافته است. به انزوا کشاندن مسلمانان نه دنیا را برایمان امن تر می سازد و نه شرایط زندگیمان را بهبود می بخشد، بلکه توسط شناخت صحیح از یکدیگر و تعاملات سازنده می توانیم تا در صلح و آرامش در کنار هم زندگی کنیم.


حذف ارسالي ويرايش ارسالي