کارگروه
منتظران ظهور
این کارگروه برای عاشقان ظهور و منتظران آمدنش می باشد لذا از تمام عاشقان و منتظران ظهورش برای عضویت در این کارگروه دعوت می شود.
 

تدابیر دفاعی سوریه در آستانه حمله آمریکا

صفحه اصلی کارگروهها >> منتظران ظهور  >> تدابیر دفاعی سوریه در آستانه حمله آمریکا
سرباز گمنام

سرباز گمنام

در کارگروه: منتظران ظهور
تعداد ارسالي: 1269
11 سال پیش در تاریخ: پنجشنبه, شهريور 14, 1392 18:3







شبکه سی بی اس آمریکا با انتشار گزارشی مدعی شد که بخشی از تدابیر دفاعی ارتش سوریه برای مقابله با حمله نظامی آمریکا را فاش کرده است.




به گزارش سرویس بین‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه العالم ؛  شبکه تلویزیونی سی بی اس آمریکا در گزارشی اعلام کرد: نظام سوریه خود را برای مقابله با حمله احتمالی آمریکا کاملا آماده کرده است ، در حالی که دولت آمریکا  تلاش می کند تا موافقت کنگره برای حمله به سوریه را جلب کند.



به ادعای سی بی اس و به نقل از شاهدان عینی نظام سوریه تجهیزات نظامی خود را پنهان کرده و برخی از نیروهای ارتش را از پایگاه های نظامی خارج و به مناطق مسکونی منتقل کرده است.  بشار اسد رئیس جمهوری سوریه در مصاحبه با برخی رسانه های غربی هشدار داده که هر حمله نظامی به کشورش منجر به وقوع جنگ منطقه ای خواهد شد که این مصاحبه ها بیانگر آمادگی او برای هر حمله نظامی است.



این شبکه تلویزیونی آمریکایی می افزاید: در صورت حمله موشکی آمریکا به سوریه، واکنش نظام دمشق تأثیر بسزائی در درگیری خواهد داشت و شاید پای همسایگان نیز به جنگ کشیده شود و دامنه آن گسترده تر شود.



سی بی اس به نقل از گروه های مخالف مسلح و برخی از ساکنین دمشق مدعی شد: ارتش سوریه نیروهای زمینی، خودروهای موشک انداز، توپخانه و سلاح های سنگین خود را از مناطق نظامی به مناطق مسکونی شهرهای مختلف منتقل کرده است.



این شبکه افزود: گفته ها و شنیده ها حاکیست که نظامیان ارتش مدارس را به پایگاه تبدیل کرده اند. ارتش سوریه نیمی از مواضع خود را که احتمالا آمریکا به آن حمله خواهد کرد ، تخلیه و استتار کرده است .



سی بی اس اعلام کرد: پیش بینی می شود که نظام اسد در روزهای آینده به این اقدامات ادامه دهد، چرا که باراک اوباما رئیس جمهوری آمریکا همچنان به تلاش خود برای کسب موافقت کنگره برای حمله به سوریه ادامه می دهد.




حذف ارسالي ويرايش ارسالي