کارگروه
منتظران ظهور
این کارگروه برای عاشقان ظهور و منتظران آمدنش می باشد لذا از تمام عاشقان و منتظران ظهورش برای عضویت در این کارگروه دعوت می شود.
 

منابع نزدیک به بشار اسد؛ با حمله نظامی به سوریه تمامی خطوط قرمز از بین می رود

صفحه اصلی کارگروهها >> منتظران ظهور  >> منابع نزدیک به بشار اسد؛ با حمله نظامی به سوریه تمامی خطوط قرمز از بین می رود
سرباز گمنام

سرباز گمنام

در کارگروه: منتظران ظهور
تعداد ارسالي: 1269
11 سال پیش در تاریخ: پنجشنبه, شهريور 14, 1392 11:0


منابع نزدیک به بشار اسد رئیس جمهور سوریه نسبت به هرگونه حمله نظامی به این کشور هشدار دادند.


به گزارش سرویس بین‌ الملل باشگاه خبرنگاران؛ منابع نزدیک به "بشار اسد" رئیس جمهور سوریه در مصاحبه با روزنامه کویتی "الرای" اظهار داشتند: آمادگی نظامی در سوریه در جریان بوده وگویی که جنگ در روز آینده بوقوع می‌پیوندد.



این منابع آگاه در ادامه تصریح کردند: در صورت گشوده شدن جبهه‌ها برای سرنگونی "بشار اسد" تمامی خطوط قرمز از بین خواهد رفت.



این منابع در ادامه با بیان اینکه جامعه جهانی به ویژه آمریکا و همپیمانانش مذاکرات برای بازگشایی جبهه "القلمون-الزبدانی" در عملیاتی که هدف آن شعله ور ساختن بیشتر از یک جبهه در مقابل ارتش سوریه است آغاز کردند افزودند: این اقدام مقدمه‌ای برای حمله زمینی از ناحیه اردن‌، همزمان با بمباران موشکی آمریکا از دریا وهوا است.



این منابع نزدیک به رئیس جمهور سوریه در بخش دیگری از سخنان خود از اتخاذ تصمیم پاسخ به حمله از اردن به خاک سوریه از سوی "بشار اسد" در صورت اجرای این سناریو خبر داده و تاکید کردند: درصورت مشارکت فرانسه در حمله نظامی منافع این کشور ویا هر کشور دیگر مشارکت کننده در جنگ مورد هدف قرار می‌گیرد.





حذف ارسالي ويرايش ارسالي