کارگروه
منتظران ظهور
این کارگروه برای عاشقان ظهور و منتظران آمدنش می باشد لذا از تمام عاشقان و منتظران ظهورش برای عضویت در این کارگروه دعوت می شود.
 

ناو هواپیمابر آمریکا به سمت دریای سرخ تغییر مسیر داد

صفحه اصلی کارگروهها >> منتظران ظهور  >> ناو هواپیمابر آمریکا به سمت دریای سرخ تغییر مسیر داد
سرباز گمنام

سرباز گمنام

در کارگروه: منتظران ظهور
تعداد ارسالي: 1269
11 سال پیش در تاریخ: دوشنبه, شهريور 11, 1392 11:46



ناو هواپیمابر هسته‌ای یو‌ اس‌ اس‌ نیمیتز آمریکا برای شرکت در حمله احتمالی علیه سوریه به سمت آب‌های دریای سرخ تغییر مسیر داد.




به گزارش سرویس بین‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری رویترز؛ یک مقام پنتاگون اعلام کرد: ناو هواپیمابر "نیمیتز" و سایر شناورهای گروه رزمی وابسته به آن به سمت غرب و دریای سرخ حرکت کرده اند تا در صورت لزوم از حملات محدود آمریکا علیه سوریه پشتیبانی کنند.
 
این مقام امریکایی گفت: گروه رزمی ناو هواپیمابر "نیمیتز" - که شامل چهار ناوشکن و یک رزمناو است- هیچ دستور مشخصی برای حرکت به سمت شرق دریای مدیترانه دریافت نکرده است، اما به سمت غرب دریای عرب حرکت می‌کند تا در صورت صدور اوامر، وارد مدیترانه شود.
 
ناو هواپیمابر "نیمیتز" با هدف کمک به عملیات نیروهای امریکایی در افغانستان، در اقیانوس هند مستقر بود، اما با توجه به استقرار ناو هواپیمابر "هری ترومن" به جای آن، قرار بود با حرکت به طرف آسیای شرقی به بندر "اورت" واشنگتن بازگردد.
 
مقامات امریکایی اعلام کرده اند با توجه به وضعیت سوریه مقامات نظامی واشنگتن تصمیم به تغییر مسیر ناو "نیمیتز" و ارسال آن به طرف غرب و دریای سرخ گرفته اند و احتمالا این ناو وارد دریای مدیترانه خواهد شد.
 
باراک اوباما روز شنبه حمله به سوریه با موشک‌های کروز را تا زمان تأیید این حمله توسط کنگره به تأخیر انداخت و با توجه به تعطیلی کنگره، این امر باعث شد که اقدام نظامی دستکم برای 9 روز به تعویق افتد.
 
نیروی دریایی آمریکا حضور خود را طی هفته گذشته در شرق مدیترانه گسترش داده و علاوه بر سه ناوشکنی که معمولا در این منطقه گشت زنی می‌کنند، دو ناوشکن نیز به آنها افزوده شده‌اند.
 
این ناوشکن‌ها در مجموع 200 موشک تاماهاوک حمل می‌کنند، اما مقامات غربی می‌گویند که یک حمله نظامی محدود به سوریه می‌تواند تنها شامل استفاده از نیمی از این موشک‌ها باشد.



حذف ارسالي ويرايش ارسالي