کارگروه
منتظران ظهور
این کارگروه برای عاشقان ظهور و منتظران آمدنش می باشد لذا از تمام عاشقان و منتظران ظهورش برای عضویت در این کارگروه دعوت می شود.
 

وخامت حال ملک عبدالله و انتقال به بیمارستان

صفحه اصلی کارگروهها >> منتظران ظهور  >> وخامت حال ملک عبدالله و انتقال به بیمارستان
سرباز گمنام

سرباز گمنام

در کارگروه: منتظران ظهور
تعداد ارسالي: 1269
11 سال پیش در تاریخ: یکشنبه, شهريور 10, 1392 11:49



شبکه خبری العالم در خبری به نقل از فردی که در عربستان به نام "مجتهد" شناخته شده و همواره اخباری از پشت پرده اوضاع جاری در پس خاندان سعودی را در صفحه توئیتر خود منتشر می‌کند، نوشت که وضعیت جسمانی شاه سعودی رو به وخامت نهاده و او در حالی‌که از هوش رفته بود، به بیمارستان منتقل شد.




به گزارش سرویس بین‌ الملل باشگاه خبرنگاران ، مجتهد در صفحه خود افزوده است که ملک عبدالله پس از رو به وخامت گذاشتن حالش در نیمه شب جمعه، روز گذشته شنبه صبح بیهوش و درحالی که به سختی نفس می‌کشید، به بیمارستان منتقل شد.

این فعال اجتماعی عربستانی در ادامه نوشته است: تنگی نفسی که ملک عبدالله پیشتر از آن رنج می‌برد، هم اکنون تشدید و موجب شده تا وی نتواند، برای سفری از ریاض خارج و حتی در مراسم تشییع جنازه "مساعد بن عبدالعزیز"، برادرش حضور یابد.

مجتهد می‌افزاید: پزشکان پس از انتقال ملک عبدالله به بیمارستان، از دستگاه‌های پزشکی برای باز گرداندن تنفس وی استفاده کردند.

وی گفت: تلاش‌های بسیاری صورت می‌گیرد که خبرهایی از وضعیت جسمانی پادشاه عربستان به بیرون درز پیدا نکند و هنوز اطلاعاتی به دست نیامده که نشان ‌دهد، حال ملک عبدالله بهتر شده یا رو به وخامت گذاشته است.

مجتهد چهار روز پیش در صفحه توئیتر خود نوشته بود که به دلیل شرایط بد جسمانی ملک عبدالله وی نتوانسته از ریاض خارج و در تشییع جنازه برادرش شرکت کند.



حذف ارسالي ويرايش ارسالي