کارگروه
منتظران ظهور
این کارگروه برای عاشقان ظهور و منتظران آمدنش می باشد لذا از تمام عاشقان و منتظران ظهورش برای عضویت در این کارگروه دعوت می شود.
 

نیروی هوایی ارتش اسرائیل در بالاترین وضع آماده باش/ آغاز رایزنی های گسترده نتانیاهو با فرماندهان ارتش اسرائیل

صفحه اصلی کارگروهها >> منتظران ظهور  >> نیروی هوایی ارتش اسرائیل در بالاترین وضع آماده باش/ آغاز رایزنی های گسترده نتانیاهو با فرماندهان ارتش اسرائیل
سرباز گمنام

سرباز گمنام

در کارگروه: منتظران ظهور
تعداد ارسالي: 1269
11 سال پیش در تاریخ: پنجشنبه, شهريور 07, 1392 11:34



شبکه تلویزیونی الجزیره گزارش داد: بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل رایزنی های امنیتی گسترده ای را در ساعات اخیر با فرماندهان ارتش آغاز کرده است.




به گزارش سرویس بین‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره، کابینه امنیتی اسرائیل شماری از نیروهای ذخیره ارتش این کشور را فراخواند. ارتش اسرائیل در بخش های مختلف به ویژه نیروی هوایی وضع آماده باش اعلام کرد و سامانه های پرتاب موشک در مناطق جبل کرمل، هیفا،صفد و طبریا در نزدیکی منطقه جولان اشغالی سوریه مستقر شده است.



با افزایش هشدارها در خصوص نزدیک شدن حمله نظامی آمریکا به سوریه حضور شهروندان اسرائیلی در مراکز توزیع ماسک ضد سلاح شیمیایی افزایش یافته است.



الیاس کرام خبرنگار این شبکه در جولان اشغالی سوریه در گزارشی در این زمینه افزود: بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل رایزنی های امنیتی گسترده ای را در ساعات اخیر با فرماندهان ارتش آغاز کرده است. با افزایش تهدیدات در خصوص حمله آمریکا به سوریه و احتمال حمله این کشور به اسرائیل در اقدامی انتقامجویانه، نتانیاهو تهدید کرد با هر گونه حمله انتقامجویانه به اسرائیل با قدرت واکنش نشان خواهد داد.



نیروی هوایی ارتش اسرائیل در بالاترین وضع آماده باش قرار گرفته است. همچنین میزان آمادگی جبهه داخلی اسرائیل درباره احتمال رویارویی این رژیم با حملات موشکی سوریه مورد ارزیابی قرار گرفته است.



بنی گانتس رئیس ستاد ارتش اسرائیل گفت: هر کس بخواهد به اسرائیل حمله کند ما را آماده و جدی خواهد یافت. 



حذف ارسالي ويرايش ارسالي