کارگروه
منتظران ظهور
این کارگروه برای عاشقان ظهور و منتظران آمدنش می باشد لذا از تمام عاشقان و منتظران ظهورش برای عضویت در این کارگروه دعوت می شود.
 

وحشت شهرک نشینان اسرائیلی از احتمال بروز جنگ

صفحه اصلی کارگروهها >> منتظران ظهور  >> وحشت شهرک نشینان اسرائیلی از احتمال بروز جنگ
سرباز گمنام

سرباز گمنام

در کارگروه: منتظران ظهور
تعداد ارسالي: 1269
11 سال پیش در تاریخ: چهارشنبه, شهريور 06, 1392 18:20





با وجود تاکید مقامات رژیم صهیونیستی بر آمادگی این رژیم برای مقابله با حملات احتمالی، شهرک نشینان از احتمال جنگ وحشت زده هستند.




به گزارش سرویس بین‌ الملل باشگاه خبرنگاران ؛ منال اسماعیل گزارشگر شبکه تلویزیونی المیادین، درباره نقش اسرائیل در تهدیدات در مورد حمله به سوریه گفت: بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل گفتگوهایی با وزرای امنیتی و فرماندهان بلندپایه ارتش این رژیم داشت و سقف تهدیدات خود را به بالاترین میزان از زمان آغاز بحران سوریه رساند. موشه یعلون وزیر جنگ اسرائیل هم همصدا با نتانیاهو تهدیداتی را علیه سوریه مطرح کرد. بنی گانتس رئیس ستاد ارتش اسرائیل هم در مورد سوریه لحن تندی داشت. با وجود آنکه ارزیابی اسرائیل آن است که سوریه به حمله احتمالی پاسخ نخواهد داد، این رژیم همزمان با تهدید مقامات اسرائیلی خود را برای سناریوهای مختلف آماده می کند.



 هماهنگی نزدیک با آمریکاییها، برگزاری مانورهای نظامی، توزیع ماسک های ضد حملات، استقرار سامانه های پدافند هوایی، باز کردن پناهگاه ها و ارائه گزارش های مستمر از اوضاع از جمله اقدامات اسرائیل است. اقدامات دولت اسرائیل باعث کاهش نگرانی اسرائیلی ها به ویژه در شهرک های شمال فلسطین اشغالی نشده است. 



یک شهرک نشین به کانال دهم اسرائیل گفت:«ما در شهرک کریات شمونا همواره محتاط هستیم. در اینجا کافی است یک در را محکوم ببندید تا ببینید، ساکنان چقدر درباره اوضاع نگران هستند.» 



در ادامه این گزارش آمده است: وحشت اسرائیلی ها باعث یورش آوردن آنها به مراکز توزیع ماسک های ضد سلاح شیمیایی شده است. گفته می شود چهل درصد از اسرائیلی ها این ماسک را در اختیار ندارند. یک سوم اسرائیلی ها پناهگاه های مناسب برای شرایط فوق العاده ندارند. یک اسرائیلی به کانال دوم این رژیم گفت:«اوضاع در اسرائیل خوب نیست و به اعتقاد من ما باید تهدیدات را جدی بگیریم.» 



گزارشگر این شبکه خاطر نشان کرد: سردرگمی شهرک نشینان زمانی بیشتر شد که منابع امنیتی اسرائیل در گفتگو با روزنامه معاریو اذعان کردند این رژیم برای مقابله با حمله شیمیایی آماده نیست. 



حذف ارسالي ويرايش ارسالي