کارگروه
منتظران ظهور
این کارگروه برای عاشقان ظهور و منتظران آمدنش می باشد لذا از تمام عاشقان و منتظران ظهورش برای عضویت در این کارگروه دعوت می شود.
 

مقابله سربازان مسلمان انگلیس با اسلام هراسی

صفحه اصلی کارگروهها >> منتظران ظهور  >> مقابله سربازان مسلمان انگلیس با اسلام هراسی
سرباز گمنام

سرباز گمنام

در کارگروه: منتظران ظهور
تعداد ارسالي: 1269
11 سال پیش در تاریخ: سه شنبه, شهريور 05, 1392 12:46

بریتانیا با هدف تلاش برای ریشه‌کن کردن اسلام‌هراسی و حملات ضداسلامی در این کشور، در حال برنامه‌ریزی برای اعزام سربازان مسلمان به گردهمایی‌های مدارس این کشور، به منظور آشنایی بیشتر دانش‌آموزان با آن‌ها است.


به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران به نقل از "آن اسلام"، این طرح از سوی گروه ضربت مقابله با اسلام‌هراسی بریتانیا پیشنهاد شده است. این گروه ضربت پس از کشته شدن سرباز انگلیسی توسط دو آفریقایی‌تبار که خود را به صورت مشکوکی مسلمان معرفی کردند، برای مقابله با پیامدهای ناشی از این حادثه تشکیل شد.

یکی از مقامات ارشد دولت بریتانیا گفت: این طرح فرصت مناسبی است که نیروهای نظامی یونیفرم‌پوش مرد و زن، اعم از مسلمان و غیرمسلمان به مدارس بروند و به دانش‌آموزان نشان دهند که پیروان ادیان مختلف در کنار هم در سمت نیروهای مسلح به کشور خدمت می‌کنند.


در جریان این بازدیدها، سربازان مسلمان در مورد لزوم مقابله با اسلام‌هراسی پس از مرگ سرباز انگلیسی صحبت خواهند کرد.


جزئیات این طرح در نشست هفته آینده گروه ضربت مقابله با اسلام‌هراسی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.


بنابر آمارها، از زمان حادثه کشته شدن سرباز انگلیسی تاکنون، تعداد حملات علیه مسلمانان و اماکن اسلامی در انگلیس به 10 برابر افزایش یافته است.


در مجموع حدود 3 میلیون مسلمان در بریتانیا زندگی می‌کنند.



 


 


حذف ارسالي ويرايش ارسالي