کارگروه
منتظران ظهور
این کارگروه برای عاشقان ظهور و منتظران آمدنش می باشد لذا از تمام عاشقان و منتظران ظهورش برای عضویت در این کارگروه دعوت می شود.
 

تخریب و تعطیلی مسجدی در سریلانکا به دلیل حمله بوداییان افراطی

صفحه اصلی کارگروهها >> منتظران ظهور  >> تخریب و تعطیلی مسجدی در سریلانکا به دلیل حمله بوداییان افراطی
سرباز گمنام

سرباز گمنام

در کارگروه: منتظران ظهور
تعداد ارسالي: 1269
11 سال پیش در تاریخ: پنجشنبه, مرداد 31, 1392 19:57



مسجدی در سریلانکا پس از آنکه با حمله وحشیانه بوداییان افراطی مواجه شد، به تصمیم دولت و پذیرفتن شورای مسلمانان سریلانکا، تعطیل شد که قرار است این مسجد به زودی تخریب شود.  





 



به گزارش موعود به نقل از ابنا مسجد نوسازی در کولومبو پایتخت سریلانکا پس از آنکه دوشنبه مورد تهاجم و تخریب تعدادی از بوداییان افراطی قرار گرفت، با تصمیم دولت و نیز پذیرش شورای مسلمانان سریلانکا، تعطیل شد که قرار است به زودی این مسجد تخریب شود.

مسجد گراندباس که دومین مسجد کولومبو بود، به تازگی و در پی افزایش جمعیت مسلمانان سریلانکا ساخته شده بود؛ اما با تصمیم دولت، قرار شد نمازگزاران سریلانکایی مجددا به مسجد جامع قدیم کولومبو بازگردانده شوند.

رئیس شورای مسلمانان سریلانکا نیز با بیان اینکه هدف اعضای این شورا، کمک به حل بحران بوده تا جلوی کشته شدن افراد بیگناه زیادی گرفته شود، ادامه داد: با دولت مرکزی به توافق رسیدیم که مسجد جامع قدیم، بازسازی شود و همچنین با تملک زمینهای اطراف آن، گسترش یابد تا جای بیشتری برای نمازگزاران ایجاد گردد.

بوداییان افراطی اعلام کرده اند زمینی که مسجد گراندباس در آن قرار دارد، از مکانهای مقدس بوداییان است.





حذف ارسالي ويرايش ارسالي