کارگروه
منتظران ظهور
این کارگروه برای عاشقان ظهور و منتظران آمدنش می باشد لذا از تمام عاشقان و منتظران ظهورش برای عضویت در این کارگروه دعوت می شود.
 

توضیح کشیش آمریکایی درباره دلیل نجس بودن خوک

صفحه اصلی کارگروهها >> منتظران ظهور  >> توضیح کشیش آمریکایی درباره دلیل نجس بودن خوک
سرباز گمنام

سرباز گمنام

در کارگروه: منتظران ظهور
تعداد ارسالي: 1269
11 سال پیش در تاریخ: چهارشنبه, مرداد 30, 1392 11:44



کشیش آمریکایی تأکید کرد گوشت خوک را نجس و خوردنش را حرام می داند.




به گزارش سرویس بین‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه العالم؛ "جوئل اسکات اوستن" نویسنده، مبلغ و کشیش ارشد کلیسای لیکوود شهر هوستون ایالت تگزاس آمریکا در برنامه ای با حضور تعداد زیادی از مسیحیان درباره خطرات خوردن گوشت خوک و فرآورده های آن و تأثیر منفی این نوع گوشت بر سلامت انسان هشدار داد.
 
وی در این سخنرانی تأکید کرد: مسیحیان چرا نباید گوشت خوک بخورند؛ کتاب های آسمانی ما را از خوردن گوشت خوک منع می کنند، که فرآورده های گوشت خوک نیز مشمول این منع شرعی می شود.

این کشیش آمریکایی اظهار داشت: ما برای حفظ سلامت خود باید تغییراتی در برنامه غذایی خود ایجاد کنیم زیرا خداوند برای منافع انسان داناتر و آگاهتر است؛ خوک در زمان انجیل حیوانی نجس محسوب می شد و هرگز خورده نمی شد و علت آن هم این بود که خوک همه چیزخوار است یعنی آشغال را نیز می خورد . خوک حتی لاشه بچه خود را نیز می خورد و لاشه بدبو و فاسد حیوانات را هم می خورد .
 
"اوستن" ادامه داد: مهمترین مساله این است که دستگاه گوارش خوک در مقایسه با دستگاه گوارش دیگر حیوانات سریع تر و ضعیف تر است یعنی مدت هضم غذا در بدن خوک 4 ساعت است که این امر بسیار بد است و خوک به علت سرعت و ضعف دستگاه گوارش خود نمی تواند همه سموم را از بدن خود دفع کند لذا این سموم در چربی این حیوان ذخیره می شود به عبارت دیگر خوک انواع آشغال و مواد فاسد را می خورد و گوشت این حیوان پس از 4 ساعت به منبع مواد سمی تبدیل می شود، و شما چند روز بعد گوشت خوک را روی میز غذا می گذارید و می خورید.
 
وی تأکید کرد: مشکل این است که مواد سمی موجود در بدن خوک به طور کلی دفع نمی شود و حیواناتی مانند گوسفند و گاو که خداوند به انسان اجازه خوردن گوشت آنان را داده است، علوفه پاک و تازه می خورند و دستگاه گوارش این حیوانات منظم و کُند است به عنوان مثال گاو 3 دستگاه گوارش دارد و علوفه ای که می خورد ، به مدت 24 ساعت در دستگاه های گوارش اش هضم می شود . آیا هضم 24 ساعته مواد غذائی بهتر از هضم 4 ساعته نیست ؟ آیا شما ترجیح می دهید گوشت حیوان آشغال خور را بخورید یا گوشت حیوانی را بخورید که علوفه پاک و تازه می خورد؟ آیا گوشت حیوانی که به سختی مواد غذائی را هضم می کند و سموم را در چربی بدنش ذخیره می کند ، بهتر است یا گوشت حیوانی که به خوبی سموم را از بدنش دفع می کند ؟ من نمی دانم نظر شما چیست  ؟ ولی من نمی خواهم ریسک کنم و سموم موجود در گوشت خوک را وارد بدنم کنم.



حذف ارسالي ويرايش ارسالي