کارگروه
منتظران ظهور
این کارگروه برای عاشقان ظهور و منتظران آمدنش می باشد لذا از تمام عاشقان و منتظران ظهورش برای عضویت در این کارگروه دعوت می شود.
 

آمریکا در ضعیف ترین حالت خود به سر می برد

صفحه اصلی کارگروهها >> منتظران ظهور  >> آمریکا در ضعیف ترین حالت خود به سر می برد
سرباز گمنام

سرباز گمنام

در کارگروه: منتظران ظهور
تعداد ارسالي: 1269
11 سال پیش در تاریخ: دوشنبه, مرداد 28, 1392 10:35






آمریکا


مصر همپیمان دیرینه آمریکا، اکنون در آستانه رو بر گرداندن از پشتیبان خود است و ممکن است به دشمن آن نیز تبدیل شود.




پایگاه اینترنتی شبکه خبری "المیادین" (almayadeen) به نقل از روزنامه فرانسوی "فیگارو" گزارش داد ایالات متحده این روزها و پس از آغاز بحران مصر با برکناری محمد مرسی توسط ارتش این کشور، هنوز در حالتی از شوک به سر می برد.

بنابر نوشته این روزنامه فرانسوی، مصر همپیمان دیرینه آمریکا که 35 سال است مرزهایش با فلسطین اشغالی در سایه کمک های نظامی واشنگتن در آرامش کامل به سر می برده، اکنون در آستانه رو بر گرداندن از پشتیبان خود است و ممکن است به دشمن آن نیز تبدیل شود.

روزنامه فیگارو افزود: "عبدالفتاح سیسی" وزیر دفاع مصر و فرمانده نیروهای مسلح چندین بار از پاسخ تلفنی "چاگ هگل" وزیر دفاع آمریکا امتناع کرد، امری که باعث شد شخص اوباما با وی تماس بگیرد ولی او نیز با روگردانی سیسی مواجه شد.

این روزنامه همچنین نوشت: آمریکا در یافته است که دچار چه باتلاق و چالش استراتژیک در خاورمیانه شده است.

"کمیل بیکاستانگ" استاد دانشگاه به این روزنامه گفت: سیاست خارجی آمریکا در زمان اوباما به کمترین و ضعیف ترین حد خود رسیده است و اکنون واشنگتن فقط به عکس العمل اکتفا می کند و کاملا انفعالی شده است، سیاستی که فقط به استفاده هواپیماهای بدون سرنشین برای جنگ علیه تروریست خلاصه می شود.





حذف ارسالي ويرايش ارسالي