کارگروه
منتظران ظهور
این کارگروه برای عاشقان ظهور و منتظران آمدنش می باشد لذا از تمام عاشقان و منتظران ظهورش برای عضویت در این کارگروه دعوت می شود.
 

ازدواج آمریکایی، خطرناک ترین نوع ازدواج است

صفحه اصلی کارگروهها >> منتظران ظهور  >> ازدواج آمریکایی، خطرناک ترین نوع ازدواج است
سرباز گمنام

سرباز گمنام

در کارگروه: منتظران ظهور
تعداد ارسالي: 1269
11 سال پیش در تاریخ: شنبه, مرداد 26, 1392 18:29



یک استاد حوزه و دانشگاه گفت: ازدواج آمریکایی، خطرناک‌ترین نوع ازدواج است که متاسفانه برخی از جوانان جامعه اسلامی ندانسته درگیر چنین ازدواج‌های خطرناکی می‌شوند، که عاقبت خوشی در پی ندارد.  





به گزارش موعود حجت‌الاسلام والمسلمین دهنوی، در بیستمین دوره «طرح تقویت مبانی اعتقادی و شبهه‌زدایی دینی» به تشریح تفاوت ازدواج ایرانی و آمریکایی در جهان کنونی پرداخت و اظهار کرد: سبک ازدواج در ایران به صورت اسلامی و با رعایت حرمت‌ها و خط قرمزها است در حالی که در خارج برای ازدواج هیچ ممنوعیتی وجود ندارد.

وی به تشریح سبک ازدواج آمریکایی پرداخت و خاطرنشان کرد: در آمریکا اگر دختر و پسری به یکدیگر علاقمند شدند با همدیگر مدتی دوست می‌شوند و بعد در آینده اگر با هم تفاهم پیدا کردند نامزد می‌شوند.

دهنوی با اشاره به این‌که «در خارج هیچ حرمت و حیایی رعایت نمی‌شود» تصریح کرد: در خارج جوان بدون هیچ ترسی از خانواده، با دختر مورد علاقه خود دوست و با آن ارتباط برقرار می‌کند.

دهنوی جایگاه خانواده در غرب را بی‌ارزش عنوان و اظهار کرد: در غرب خانواده و پدر و مادر از هیچ جایگاهی برخوردار نیستند و ازدواج بدون اطلاع والدین صورت می‌گیرد.

وی با بیان این‌که «اسلام برای مرد و زن جایگاه منطقی و شرعی قائل است» خاطرنشان کرد: در غرب زن از اولین جایگاه برخوردار است و بعد از آن فرزند و سگ داری جایگاه و مقام هستند.

این استاد حوزه افزود: متاسفانه جامعه غرب برای مردان هیچ ارزشی قائل نیست و مرد تنها برای کار و در آوردن هزینه‌های خانه مورد توجه قرار می‌گیرد.

وی دوستی دختر و پسر در خیابان را بسیار خطرناک بیان کرد و افزود: دوستی‌های خیابانی چیزی جز نفرت، عذاب وجدان، احساس حقارت، احساس گناه و زن گریزی و مرد گریزی را به دنبال ندارد و فرد شکست عشقی خواهد خورد.





حذف ارسالي ويرايش ارسالي