کارگروه
منتظران ظهور
این کارگروه برای عاشقان ظهور و منتظران آمدنش می باشد لذا از تمام عاشقان و منتظران ظهورش برای عضویت در این کارگروه دعوت می شود.
 

توهین وقیحانه به حضرت آیت الله بهجت (ره)

صفحه اصلی کارگروهها >> منتظران ظهور  >> توهین وقیحانه به حضرت آیت الله بهجت (ره)
سرباز گمنام

سرباز گمنام

در کارگروه: منتظران ظهور
تعداد ارسالي: 1269
11 سال پیش در تاریخ: شنبه, مرداد 26, 1392 18:11



پیش از این در مورد روحانی نمای کویتی تبار که “یاسر الحبیب” نام دارد، مطالب زیادی منتشر کرده ایم تا چهره واقعی او برای همگان برملا و نمایان شود. بدون شک بر کسی پوشیده نیست که او با سازمان های جاسوسی و امنیتی جهان ارتباط دارد و سیاست تفرقه افکنی در جهان اسلام را در پیش گرفته است. بدون شک هیچ یک از ما شیعیان موافق عقب نشینی از اعتقادات دینی خود به نفع دیگر مذاهب نیستیم اما سیاستی که “یاسر الحبیب” اتخاذ کرده نه تنها دفاع از مذهب و اعتقادات مذهبی به شمار نمی رود بلکه موجب وهن به مذهب می شود و آثار و پیامدهای بسیار منفی برای مذهب در پی دارد.  






اخیرا یکی از هوادارن “یاسر الحبیب” نظر وی در مورد مرجع عالی قدر، حضرت آیت الله شیخ “محمدتقی بهجت” را جویا شده و او در پاسخ به وی، ضمن توهین به حضرت آیت الله بهجت، ایشان را “منحرف” معرفی کرده است.

بدون شک اعلام چنین موضعی درباره حضرت آیت الله بهجت، آن هم از سوی فردی مانند “یاسر الحبیب” نشان دهنده تأثیر بسیار مثبت آن مرحوم بر شیعیان داشته از همین رو به نظر می رسد سازمان ها و دستگاه های جاسوسی جهان که “یاسر الحبیب” را ابزار خود برای حمله به هدف مورد نظر قرار داده اند،‌ در جدید ترین توطئه خود قصد دارند با “منحرف” خواندن حضرت آیت الله بهجت،‌ چهره ایشان را در میان شیعیان تخریب کنند تا شاید کمی از تأثیر مثبت آن بزرگوار بکاهند.

منبع : شیعه آنلاین





حذف ارسالي ويرايش ارسالي