کارگروه
منتظران ظهور
این کارگروه برای عاشقان ظهور و منتظران آمدنش می باشد لذا از تمام عاشقان و منتظران ظهورش برای عضویت در این کارگروه دعوت می شود.
 

روزنامه "نیویورک تایمز" ایران قابل اعتمادترین پشتیبان ملت فلسطین است

صفحه اصلی کارگروهها >> منتظران ظهور  >> روزنامه "نیویورک تایمز" ایران قابل اعتمادترین پشتیبان ملت فلسطین است
سرباز گمنام

سرباز گمنام

در کارگروه: منتظران ظهور
تعداد ارسالي: 1269
11 سال پیش در تاریخ: پنجشنبه, مرداد 10, 1392 18:55






روزنامه آمریکایی "نیویورک تایمز" در گزارش جدید خود با اذعان به وحدت مسلمین در مورد مسئله "فلسطین" به روابط حسنه کشورمان با جنبش های اسلامی فلسطینی از جمله جهاد اسلامی و حماس اشاره می کند.


به گزارش سرویس بین‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه نیویورک تایمز، این روزنامه آمریکایی با اشاره به وحدت دائمی ملت ایران و فلسطین می افزاید "در دست بسیاری از فلسطینیان جعبه هایی دیده می شوند که بر روی آنها نشان جنبش "جهاد اسلامی" و پرچم "جمهوری اسلامی ایران" درج شده است."



"جنبش جهاد اسلامی یکی از گروههای اسلامگرای فلسطینی است که با ایران روابط حسنه ای دارد. دولت جمهوری اسلامی ایران از طریق کمیته امداد امام خمینی (ره) که موسسه ای خیریه می باشد و یکی از مراکز اصلی آن در بیروت مستقر شده است پروژه ای 2 میلیون دلاری را برای ارسال غذا به ملت فلسطین اجرا کرده است."



"یکی از اساتید علوم سیاسی در دانشگاه "الازهر" در غزه با یادآوری کمک های ایرانیان به ملت فلسطین خاطر نشان ساخت که فلسطینیان بایستی بدانند که جمهوری اسلامی ایران تنها پشتیبان قابل اعتماد آنان است. دولت ایران تاکنون از جنبش های مختلف فلسطینی از جمله از جنبش "جهاد اسلامی" بعنوان یک بازوی مقاومت در مقابله با رژیم صهیونیستی حمایت بعمل آورده است." 



نیویورک تایمز با اذعان به وحدت تمامی جریانات فلسطینی با یکدیگر در مقابله با رژیم صهیوینستی می افزاید "در هفته جاری جنبش جهاد اسلامی و اعضای جنبش حماس در غزه به منظور کمک به برنامه ریزی برگزاری روز جهانی قدس گردهم آمدند. این روز آخرین جمعه ماه مبارک رمضان است که در سال 1979 و پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران از سوی امام خمینی (ره) به نام روز "قدس" نامگذاری شد."



این روزنامه آمریکایی در بخش پایانی مقاله با اشاره به کمک های بی دریغ ملت ایران به مردم فلسطین می افزاید "دولت جمهوری اسلامی ایران در حدود 3 هزار بسته غذایی را برای کمک به خانواده های فلسطینی که در نوار غزه در محاصره صهیونیست ها به سر می برند را به آن منطقه ارسال کرده است.



"ام انور صالح" 53 ساله زنی بیوه و مادر سه فرزند از اردوگاه "جبلیه" در شمال غزه از کمک های ایرانیان استقبال و قدردانی می کند و در این باره می افزاید "از کسانی که به ما کمک کرده اند ممنونیم. وی گفت "خدا اجر کمک کنندگان را بدهد."






حذف ارسالي ويرايش ارسالي