کارگروه
منتظران ظهور
این کارگروه برای عاشقان ظهور و منتظران آمدنش می باشد لذا از تمام عاشقان و منتظران ظهورش برای عضویت در این کارگروه دعوت می شود.
 

تظاهرات بی سابقه آمریکایی ها برای درخواست عدالت

صفحه اصلی کارگروهها >> منتظران ظهور  >> تظاهرات بی سابقه آمریکایی ها برای درخواست عدالت
سرباز گمنام

سرباز گمنام

در کارگروه: منتظران ظهور
تعداد ارسالي: 1269
11 سال پیش در تاریخ: یکشنبه, تير 30, 1392 16:9







  یک هفته پس از تبرئه قاتل یک نوجوان سیاه پوست اهل فلوریدا، مردم آمریکا با برپایی تظاهراتی سراسری در بیش از 100 شهر این کشور خواستار اجرای عدالت شدند. در این تظاهرات بی سابقه دست نوشته هایی با عنوان "عدالت برای ترایون" و "آمریکا بیدار شو" به چشم می خورد.




به گزارش سرویس بین‌ الملل باشگاه خبرنگاران ؛ "ترایون مارتین" نوجوان سیاه‌پوست آمریکایی در سال 2011 در راه بازگشت به خانه در "سینفورد" ایالت "فلوریدا" به ضرب گلوله یک نگهبان سفید پوست محلی به نام «جورج زیمرمن» کشته شد.

هفته گذشته دادگاه زیمرمن را تبرئه  کرد و این حکم، خشم آمریکایی ها به خصوص سیاه‌پوستان را بر انگیخت و مخالفان حکم دادگاه را نژادپرستانه خواندند.



پس از صدور این حکم در تمامی شهرهای آمریکا تظاهرات مختلفی برگزار شد.



روز گذشته هم در بیش از 100 شهر آمریکا مردم در تظاهراتی خواستار اجرای عدالت برای ترایون شدند. در نیویورک هم تظاهراتی با حضور والدین ترایون مارتین برگزار شد."سیبرینا فولتون" مادر ترایون از تصمیم خود برای راه‌اندازی بنیادی به نام پسرش با هدف جلوگیری از خشونت‌ خبر داد.



گفتنی است؛ اگرچه دادگستری آمریکا برای خاموش کردن شعله خشم مردم اعلام کرده این پرونده مورد بازنگری قرار خواهد گرفت و باراک اوباما نیز از مردم خواسته آرامش خود را حفظ کنند؛ اما فعالان اجتماعی از راه اندازی کمپینی در این زمینه و ادامه تظاهرات خبر می دهند.

 




حذف ارسالي ويرايش ارسالي