کارگروه
منتظران ظهور
این کارگروه برای عاشقان ظهور و منتظران آمدنش می باشد لذا از تمام عاشقان و منتظران ظهورش برای عضویت در این کارگروه دعوت می شود.
 

آمریکا به اسرائیل قول داده اعمال فشار بر ایران را افزایش دهد/ اسرائیل از لحن ملایم روحانی در عرصه سیاست خارجی می هراسد

صفحه اصلی کارگروهها >> منتظران ظهور  >> آمریکا به اسرائیل قول داده اعمال فشار بر ایران را افزایش دهد/ اسرائیل از لحن ملایم روحانی در عرصه سیاست خارجی می هراسد
سرباز گمنام

سرباز گمنام

در کارگروه: منتظران ظهور
تعداد ارسالي: 1269
11 سال پیش در تاریخ: یکشنبه, تير 23, 1392 16:41



  "باراک راوی" تحلیلگر روزنامه صهیونیستی "هاارتص" گزارش داده که مقامات آمریکایی به صهیونیست ها در مورد تشدید فشار بر کشورمان اطمینان داده اند.




به گزارش سرویس بین‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از هاارتص، این روزنامه صهیونیستی در ادامه گزارش ادعایی خود می افزاید "مقامات دولتی آمریکا به روزنامه "هاارتص" گزارش داده اند که دولت آمریکا در صدد است تا بر ایران فشار شدیدتری اعمال نماید و در این باره به مقامات اسرائیل نیز اطمینان داده اند."






هاارتص، تحلیلگر "هاارتص" در این باره افزوده است "منابع دیپلماتیک آمریکایی به مقامات اسرائیلی اطمینان داده اند که تشدید فشارها مرتبط با برنامه هسته ای ایران را کاهش نخواهند داد. مقامات آمریکایی در جریان مجموعه دیدارهایی که با "بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر رژیم صهیونیستی در بیت المقدس و پس از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در ایران و پیروزی "حسن روحانی" رییس جمهور منتخب ایران در آن داشته اند مقامات اسرائیلی را از این موضوع مطمئن ساخته اند."



 تحلیلگر این روزنامه صهیونیستی در ادامه افزوده است "مقامات آمریکایی در این باره به هاارتص گفته اند که دولت اوباما به اسرائیل اطمینان داده که علیرغم پیام های مثبتی که از شعارهای روحانی برای "تعامل سازنده" با کشورهای جهان به گوش می رسد، آمریکایی ها فشارهای خود علیه ایران را تغییر نخواهند داد. یک مقام آمریکایی در این باره افزوده است "صهیونیست ها از لحن ملایم روحانی در عرصه سیاست خارجی ترسیده اند و احساس می کنند که با این وضعیت احتمال کاهش فشار کشورهای غربی بر ایران وجود خواهد داشت."


نویسنده مقاله در ادامه ادعا می کند "مقامات آمریکایی در مصاحبه با هاارتص اطمینان داده اند که تنها در صورتی تحریم های ضد ایرانی کاهش خواهند یافت که ایران غنی سازی 20 درصدی اورانیوم را متوقف سازد." 



خبرنگار روزنامه "هاارتص" در ادامه با اشاره به مذاکره قریب الوقوع نمایندگان هسته ای کشورمان با نمایندگان قدرتهای جهانی عضو گروه 1+5 می افزاید "روز سه شنبه گذشته دیپلمات های غربی مذاکره کننده با نمایندگان هسته ای ایران از بروکسل اظهار داشتند که مذاکرات هسته ای با ایران بزودی از سر گرفته خواهد شد. در این مذاکرات "کاترین اشتون" رییس هیئت مذاکره کننده خواهد بود و "هلگا اشمیت" معاون امور خارجی و سیاستگذاری امنیتی اتحادیه اروپا نیز وی را همراهی خواهد کرد. قدرتهای غربی اظهار تمایل کرده اند که برای از سرگیری مذاکرات هسته ای در ماه سپتامبر امادگی دارند."



حذف ارسالي ويرايش ارسالي