کارگروه
منتظران ظهور
این کارگروه برای عاشقان ظهور و منتظران آمدنش می باشد لذا از تمام عاشقان و منتظران ظهورش برای عضویت در این کارگروه دعوت می شود.
 

بازداشت صدها فلسطینی توسط مزدوران رژیم صهیونیستی در بیت المقدس/ حمله وحشیانه شهرک نشینان صهیونیست به سوی یک زن فلسطینی

صفحه اصلی کارگروهها >> منتظران ظهور  >> بازداشت صدها فلسطینی توسط مزدوران رژیم صهیونیستی در بیت المقدس/ حمله وحشیانه شهرک نشینان صهیونیست به سوی یک زن فلسطینی
سرباز گمنام

سرباز گمنام

در کارگروه: منتظران ظهور
تعداد ارسالي: 1269
11 سال پیش در تاریخ: سه شنبه, خرداد 28, 1392 12:14



از جمله تحولات 24 ساعت گذشته فلسطین می توان به بازداشت صدها فلسطینی توسط صهیونیست در بیت المقدس شرقی به اتهام عدم پرداخت مالیات و همچنین یورش وحشیانه شهرک نشینان صهیونیست به سوی یک زن فلسطینی در بیت المقدس غربی اشاره کرد.


به گزارش سرویس بین‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری معا، به نقل از منابع محلی روز گذشته نیروهای رژیم صهیونیستی بیش از 100 فلسطینی را در ناحیه بیت المقدس شرقی بازداشت کردند. رژیم صهیونیستی علت این بازداشت ها را عدم پرداخت مالیات اعلام کرده است. صهیونیست ها همچنین در ادامه بهانه تراشی های خود اظهار داشته اند که فلسطینیان برای ساخت منازل خود در این ناحیه از رژیم صهیونیستی مجوز دریافت نکرده اند. همچنین نیروهای صهیونیست روز گذشته به اردوگاه پناهندگان فلسطینی در آن ناحیه نیز یورش برده اند و ضمن حمله به مغازه ها و منازل آنان 15 فلسطینی را به جرم عدم پرداخت مالیات بازداشت کرده اند. 



از جمله تحولات دیگر فلسطین می توان به یورش وحشیانه شهرک نشینان صهیونیست به سوی یک زن 75 ساله فلسطینی در بیت المقدس غربی در روز یکشنبه اشاره کرد. این زن فلسطینی ساکن منطقه "دیر یاسین" بوده است و روز بکشنبه توسط سه نوجوان پسر شهرک نشین در یک آپارتمان مورد حمله و ضرب و شتم قرار گرفته است. مهاجمین صهیونیست سعی کرده اند تا حجاب اسلامی این بانوی فلسطینی را از سرش بردارند.



پسر این زن فلسطینی در مصاحبه با خبرگزاری "معا" افزوده است که مادرش در اثر این حادثه بیهوش شده و با کمک یک راننده اتوبوس نجات یافته است. وی روز گذشته علیه سه مهاجم به دستگاه قضایی رژیم صهیوینستی شکایت کرده است. این در حالیست که پیش تر سازمان ملل متحد نیز از انفعال دستگاه قضایی رژیم صهیونیستی نسبت به شهرک نشینان مهاجم علیه فلسطینیان انتقاد کرده بود. 





حذف ارسالي ويرايش ارسالي