کارگروه
منتظران ظهور
این کارگروه برای عاشقان ظهور و منتظران آمدنش می باشد لذا از تمام عاشقان و منتظران ظهورش برای عضویت در این کارگروه دعوت می شود.
 

گره گشایی از مشکل و ترک گناه موجب رضایت امام زمان(عج) است.

صفحه اصلی کارگروهها >> منتظران ظهور  >> گره گشایی از مشکل و ترک گناه موجب رضایت امام زمان(عج) است.
سرباز گمنام

سرباز گمنام

در کارگروه: منتظران ظهور
تعداد ارسالي: 1269
11 سال پیش در تاریخ: دوشنبه, خرداد 27, 1392 19:39


گره گشایی از مشکل و ترک گناه موجب رضایت امام زمان(عج) است.





شبستان/ حجت الاسلام فرحزاد بااشاره به شاد زیستن و شاد کردن دل ها در برگزاری جشن های نیمه شعبان، گفت: گره گشایی از مشکلات و حل کردن گرفتاری های مردم و همچنین شادکردن دل یتیمان باید در راس برنامه ها و جشن های نیمه شعبان قرار گیرد.
وی با بیان اینکه اطاعت از فرامین الهی و ترک گناه، همچنین تقوا و پرهیزگاری دل امام زمان(عج) را شاد می کند، خاطرنشان کرد: جشن گرفتن و شادی کردن، دادن شربت و شیرینی، آذین بندی کوچه و خیابان و حفظ کردن نمای شعائر اسلامی در این ایام به عنوان یک جشن دینی و بین المللی بسیار ضروری و لازم است و باید نشان داد که مسلمانان برای اعیاد بزرگ خود ارزش قائل بوده و بزرگداشت اعیاد خود را در قالب جشن های بزرگ برپا می کنند.



حجت الاسلام فرحزاد ادامه داد: نباید غفلت کرد که انجام واجبات و ترک گناه و مهم تر از همه گره گشایی از مشکلات مردم در راس امور موجبات شادی دل امام زمان را فراهم می کند.


 


این کارشناس دینی با تاکید بر اینکه مجالسی که گناه و معصیت در آن نباشد، مورد رضایت حضرت ولی عصر(عج) است، اظهارداشت: پایکوبی و انجام حرکات ناهنجار در بعضی از جشن های این ایام مناسب مجالس اهل بیت(ع) نیست و باید توجه داشت که اینگونه اعمال نیز مورد عنایت امام مهدی(ع) قرار نمی گیرد.


 


وی با تاکید بر ضرورت عدم حضور در اینگونه مراسم، تصریح کرد: برپایی موسیقی های مبتذل در کوچه ها به اسم برگزاری جشن در اسلام نهی شده است. این درحالی است که مزاحمت و سد معبر برای برگزاری جشنی در شان یک انسان و منتظر واقعی نیست و باید از این اعمال دوری شود.


 


حجت الاسلام فرحزاد گفت: اگر در مجلس گناه صورت نگیرد و شعائر اسلامی به پا شود. این مجلس مورد تایید و رضایت امام زمان(عج) است.





حذف ارسالي ويرايش ارسالي