کارگروه
منتظران ظهور
این کارگروه برای عاشقان ظهور و منتظران آمدنش می باشد لذا از تمام عاشقان و منتظران ظهورش برای عضویت در این کارگروه دعوت می شود.
 

اذعان نویسنده آمریکایی به شکست تل آویو و واشنگتن در جنگ سایبری علیه ایران

صفحه اصلی کارگروهها >> منتظران ظهور  >> اذعان نویسنده آمریکایی به شکست تل آویو و واشنگتن در جنگ سایبری علیه ایران
سرباز گمنام

سرباز گمنام

در کارگروه: منتظران ظهور
تعداد ارسالي: 1269
11 سال پیش در تاریخ: سه شنبه, خرداد 21, 1392 19:5


شبکه خبری پرس تی وی مصاحبه ای را با "استفن لندمن" ، نویسنده و مجری برنامه های رادیویی در شیکاگو آمریکا پیرامون مسائل مطرح شده اخیر در ارتباط با ادعای آمریکا مبنی بر وقوع جنگ سایبری با ایران انجام داده است.


به گزارش سرویس بین‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه پرس تی وی ؛ لندمن ضمن اشاره به این موضوع که آمریکا با قرارگرفتن در کنار اسرائیل تلاش می کند تا با اقدامات جاسوسی در منطقه ، جنگی سایبری را بر علیه ایران رقم بزند ، ادعاهای اخیر آمریکا مبنی بر هدف قرار دادن تاسیسات هسته ای ایران را بی اساس و بی ثمر توصیف کرده است.



مشروح این مصاحبه به شرح زیر است:



پرس تی وی:در ابتدا می خواهم نظر شما را پیرامون این ادعای آمریکا که عنوان کرده قصد دارد متحدانش در منطقه را در مقابل حملات سایبری از جانب ایران محافظت کند ،جویا شوم؟



لندمن: در واقع این اظهارات کاملا مسخره و خنده دار به نظر می رسد.این اظهار که ایران به دنبال تخریب آمریکا به هر نحو ممکن و از هر راه از جمله حملات سایبری در منطقه و یا در هر نقطه از جهان است ، کاملا پوچ به نظر می رسد.



اما در خصوص این موضوع که کارمندان سازمان جاسوسی و امنیت آمریکا و برخی دیگر از سازمان های امنیتی آمریکا به دنبال ایجاد جنگ های سایبری در تمام نقاط جهان هستند ، هیچ شک و شبهه ای وجود ندارد.



قطعا ایران تاکنون حمله ای سایبری را در منطقه انجام نداده است و این موضوع را همواره تکذیب کرده اما برطبق این اصولی که از جانب آمریکا مطرح شده درصورت وقوع جنگ سایبری ، این اقدام از جانب آمریکا آغاز شده که می تواند عواقب بدی برای تمام کشورهای جهان داشته باشد.



اما ادعایی که آمریکایی ها در خصوص ارسال ویروس استاکس نت برای تخریب تاسیسات اتمی در ایران کرده ، تماما نشان از پرونده شومی است که از جانب این کشور و رژیم صهیونیستی برای ایران ترتیب داده شده که همواره بی ثمر بوده است اما نشان از این دارد که آنها به دنبال باز کردن پرونده ای جدید برای مبارزه غیر مستقیم با ایران هستند.



اما با توجه به اینکه آمریکا درتلاش برای آغاز کردن جنگ سایبری در خاورمیانه بوده ؛ با ایجاد جنگ روانی در جهان با استفاده از تاکتیک های رسانه ای به دنبال وانمود کردن چنین مسئله ای است که ایران آنها را مجبور به استفاده از چنین شیوه ای از جنگ نرم افزاری کرده ، حال اینکه تمامی اذهان بیدار در جهان با مطالعه اسناد فاش شده می توانند به این نتیجه دست یابند که این موضوع از اساس کذب محض تلقی می شود.



پرس تی وی : به نظر شما می تواند ارتباط خاصی بین انتشار این اخبار از جانب آمریکا و طرح ادعایی مبنی بر اینکه آمریکا بیشترین گزارش های جاسوسی را از ایران ، اردن ، مصر و حتی هند برای سازمان امنیت ملی این کشور تدارک دیده وجود داشته باشد؟



 آیا از دید شما این ادعاهایی که تماما از جانب ایران تکذیب شده پیش از این از سوی آمریکا برنامه ریزی شده است؟



لندمن: این موضوع به نظر می رسد که این ادعاها از قبل برنامه ریزی شده باشد.مقامات آمریکایی در تغییر عنوان اقدامات غلطی که انجام داده و به دنبال سرپوش قرار دادن آن هستند ، تبحر خاصی دارند و با در هم آمیختن چندین موضوع که شاید به هم ارتباطی هم نداشته باشند ، سعی می کنند تا ذهن عموم مردم را به سمتی که هدف آنها است سوق دهند و تماما صورت مسئله را طوری بچینند که به نفع منافع آنها باشد.



این اقدام اخیر آمریکا برای ایجاد ارتباط بین دو ادعای تماما دروغین اساسا نشان می دهد که آنها روش تحلیل خودسرانه را بهترین روش برای تغییر مسئله می دانند اما واضح است که همواره کسانی وجود دارند که با کمی مطالعه می توانند به این موضوع پی ببرند که طرف هایی که هیچگونه ادعایی ندارند (همچون ایران) بهتر می توانند از خود در مقابل این ادعاهای پوشالی دفاع کنند.



آشکار است که ایران به صورت مداوم از جانب آمریکا و اسرائیل مورد تهدید قرار می گیرد اما هیچگاه هیچ کشوری در جهان را تهدید نمی کند و به دنبال صلح و ثبات در منطقه است ، حال اینکه درصورت وقوع هرگونه تهدید قادر است پاسخ کوبنده ای را به کشور مدعی بدهد.



در آمریکا آنها چنین فکر می کنند که حق آنها است که با کشوری که سیاست های آنها را قبول نمی کند با شیوه هایی همچون جنگ سایبری برخورد کنند تا به ادعای خود استقلال و قدرت خود را به همگان نشان دهند و بیان این نکته که آمریکا ایران را مقصر انجام چنین جنگی می داند واقعا عجیب و خنده دار به نظر می رسد.



اما دیگر نکته ای که باید گفت آنست که هر چقدر هم این موضوع مسخره به نظر آید ، بازهم مردم آمریکا ایران را دشمن خود می دانند و این به خاطر سیاست های عجیب این کشور در تغییر دیدگاه مردم است و موضوع تاحدی بزرگ شده است که در این کشور استفاده از تاکتیک های سایبری را حق مسلم خود تلقی می کنند در حالیکه با بررسی ریشه ای موضوع می توان نشان داد که آنها دروغگویی بیش نیستند که در صورت ایجاد دیپلماسی موفق از جانب ایران ، تغییر دیدگاه مردم آمریکا نسبت به این سیاست کشورشان بسیار سریع اتفاق خواهد افتاد.



رسانه های موفق که سیاست های ایران را پی گیری می کنند می توانند به خوبی این نقش را ایفا کنند و دیدگاه صحیح در این خصوص را ابراز کنند.

حذف ارسالي ويرايش ارسالي