کارگروه
منتظران ظهور
این کارگروه برای عاشقان ظهور و منتظران آمدنش می باشد لذا از تمام عاشقان و منتظران ظهورش برای عضویت در این کارگروه دعوت می شود.
 

اسرائیل برای مهار ارتش سایبری ایران "گنبد آهنین دیجیتال" می سازد

صفحه اصلی کارگروهها >> منتظران ظهور  >> اسرائیل برای مهار ارتش سایبری ایران "گنبد آهنین دیجیتال" می سازد
سرباز گمنام

سرباز گمنام

در کارگروه: منتظران ظهور
تعداد ارسالي: 1269
11 سال پیش در تاریخ: دوشنبه, خرداد 20, 1392 20:15



مقامات رژیم صهیونیستی اعلام کردند پروژه ای به نام "گنبد آهنین دیجیتال" در دست اجرا دارند تا بتوانند از طریق آن فعالیت های ارتش سایبری ایران را مهار کنند .

به گزارش سرویس بین‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری رویترز ؛ طی هفته های اخیر مسئله استفاده دولت آمریکا از نرم افراز جاسوسی "پریزم" علیه شهروندان این کشور جنجالهای فراوانی را در رسانه های جهان ایجاد کرد . این نرم افزار توسط دو شرکت اطلاعاتی صهیونیست برای سازمان امنیت ملی آمریکا (NSA) ساخته شده و دولت انگلیس نیز از آن برای جاسوسی از شهروندان خود استفاده می کند . 


این نرم افزار توانایی شنود و ضبط مکالمات شخصی بیش از 30 هزار شهروند را بطور همزمان دارد . با استفاده از این نرم افزار همچنین می توان بر فعالیت های کاربران کلیه موتورهای جستجوگر اینترنتی ، شبکه های اجتماعی ، ایمیل ها و سایتهای مختلف کنترل و تسلط داشت . 




اوباما از این اقدام سازمان امنیت ملی آمریکا حمایت قاطعانه کرد و اعلام نمود در ایالات متحده مفهومی به نام " حریم کاملا شخصی " وجود ندارد.



در همین راستا ، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز امروز در اظهاراتی با اذعان به قدرت و توانمندی فوق العاده ارتش سایبری ایران در اقدام متقابل و هک سایتها و سیستم های اصلی این رژیم خاطرنشان کرد : اسرائیل در حال آماده سازی طرحی دفاعی بنام " گنبد آهنین دیجیتال " استتا از طریق آن بتواندمانع فعالیت نیروهای ارتش قدرتمند سایبری ایران شود . 



نخست وزیر رژیم صهیونیستی بدون اشاره به جزئیات این خبر اعلام کرد : دشمنی دیرینه میان جمهوری اسلامی ایران و تل آویو عامل اصلی نگرانی ما از پیشرفت های سایبری و دفاعی تهران است . پیش بینی می کنیم چنانچه فعالیت های ارتش سایبری ایران به همین منوال ادامه یابد ، کامپیوترهای اصلی و سرورهای مرکزی کابینه مورد هدف نیروهای ایرانی قرار بگیرد. 



در ادامه این گزارش آمده است : بر اساس گزارشات و اسناد سازمان های اطلاعاتی رژیم صهیونیستی طی ماههای اخیر تعداد حملات سایبری علیه تاسیسات و سرورهای اصلی کابینه تل آویو به شدت افزایش داشته است . نتانیاهو در این باره مدعی شده که ایران ، حماس و حزب الله عامل این گونه اقدامات علیه اسرائیل هستند.



نتانیاهو همچنین در بخشی از اظهارات خود که در مورد پروژه های سایبری در دانشگاه تل آویو اذعان کرد : روزانه حملات سایبری فراوانی را علیه اسرائیل شناسایی می کنیم و تلاش می کنیم خبری از تعداد دقیق آنها منتشر نشود . اما ناچارم بگویم نمی توان بدون برنامه ریزی دقیق و صرف هزینه های هنگفت به مقابله با موج گسترده ای از حملات سایبری به این رژیم پرداخت . 



چند تن دیگر از مقامات صهیونیست نیز در این باره تاکیدکردند : سیستم های آبی و برقی ، تاسیسات زیربنایی ، سیستم های دفاعی و تمامی بخشهایی که مربوط به زندگی شهروندان صهیونیست می شود ، هدف احتمالی حملات سایبری خواهد بود . 



گزارشات منتشر شده از رسانه های اسرائیلی نیز نشان میدهد در هفته های اخیر و با افزایش تنش ها در منطقه خاورمیانه گروهی هکری بنام " ارتش سایبری سوریه " موفق شدند چندین سایت اصلی و سرور مرکزی کابینه تل آویو را موقتا از کار انداخته و خسارات مالی زیادی به آن وارد کنند . 



گفتنی است آغاز حملات سایبری برای اولین بار میان تعدادی از کشورهای دارای این فناوری از سوی اسلات متحده و علیه تاسیسات هسته ای ایران انجام گرفت . ویروس کامپیوتری " استاکس نت " یکی از بدافزارهای شناخته شده آمریکاست که علیه کامپیوترهای بخش فناوری هسته ای ایران مورد استفاده قرار گرفت . 



این حمله در حالی انجام گرفت که به گفته مقامات ارشد هسته ای ایران موجب شد نقاط ضعف در پروژه هسته ای شناسایی وتلاش برای رفع آن آغاز گردد . این اظهارات از سوی سرویس های اطلاعاتی و جاسوسی آمریکایی و اسرائیلی نیز تایید گردید چرا که به گفته تعدادی از مقامات این سرویس ها پس از حمله سایبری "استاکس نت" توانمندی هسته ای ایران در بخش های مختلف بخصوص غنی سازی اورانیوم تقویت شده است . 




حذف ارسالي ويرايش ارسالي