کارگروه
منتظران ظهور
این کارگروه برای عاشقان ظهور و منتظران آمدنش می باشد لذا از تمام عاشقان و منتظران ظهورش برای عضویت در این کارگروه دعوت می شود.
 

استفاده مناسب از نخبگان جوان، ایران را جزء 10 کشور برتر دنیا در عرصه هسته ای کرده است

صفحه اصلی کارگروهها >> منتظران ظهور  >> استفاده مناسب از نخبگان جوان، ایران را جزء 10 کشور برتر دنیا در عرصه هسته ای کرده است
سرباز گمنام

سرباز گمنام

در کارگروه: منتظران ظهور
تعداد ارسالي: 1269
11 سال پیش در تاریخ: یکشنبه, خرداد 19, 1392 20:14



کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه ما باید بتوانیم با بسترسازی برای به فعلیت درآمدن ظرفیت‌های موجود ، حماسه‌های دیگری را در کشور توسط جوانانمان خلق کنیم، گفت: دولت باید با نگاهی مبتنی بر گفتمان انقلاب اسلامی، رویکرد خود را در به‌فعلیت رساندن ظرفیت جوانان عملی کند و این قشر فرهیخته را از انفعال و انحراف مصون بدارد.


به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، جلیلی کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری امروز طی اظهاراتی در شبکه رادیویی جوان درباره برنامه‌های انتخاباتی خود با بیان خاطره‌ای از دوران جوانی‌اش با بیان اینکه دوران نوجوانی و جوانی‌ من مصادف با پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بود، اظهار داشت: بسیاری از جوانانی که در دوران گذشته با آنها همکاری‌های بسیاری زیادی داشته‌ام توانایی زیادی را در به انجام رساندن کارها داشتند که هم‌اکنون بسیاری از اشخاص در میانسالی ممکن است که از عهده این وظایف به خوبی بر نیایند.

وی در ادامه افزود: ما باید بتوانیم با بسترسازی برای به فعلیت درآمدن ظرفیت‌های موجود حماسه‌های دیگری را در کشور توسط جوانانمان خلق کنیم.

این نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اضافه کرد: خلق حماسه الزاما به معنای جنگ و تکرار دوران دفاع مقدس نیست بلکه می‌توان در عرصه‌های علمی و تولید، ظرفیت‌های موجود را با توجه به جوانان شکوفا کرد.

جلیلی اضافه کرد: دولت باید با نگاهی مبتنی بر گفتمان انقلاب اسلامی، رویکرد خود را در به فعلیت رساندن ظرفیت جوانان عملی کند و این قشر فرهیخته را از انفعال و انحراف مصون بدارد تا به سمت پیشرفت متناسب با ظرفیت‌های روز حرکت و از این طریق جامعه نشاط و پویایی لازم را پیدا کند.

این نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در بخش دیگری از اظهاراتش درباره مشکلات مربوط به اشتغال و بیکاری در کشور خاطرنشان کرد: دغدغه امروزی جوانان ما در دو مسئله همچون حرکت انقلاب در مسیر خود و یافتن شغلی مناسب است که باید با اقدامات مناسب بتوانیم با بها دادن به تولید در عرصه‌های مختلف و با مدیریت صحیح در پشتیبانی و حمایت از جوانان راه‌های مقابله با بیکاری را بپیماییم.

جلیلی در پاسخ به این سوال که برنامه عملیاتی شما برای مبارزه با تورم در کشور چه خواهد بود، گفت: دولت آتی باید با کمک به بخش تولید و با پرداختن به این عرصه در کشور سعی در کاهش تورم داشته باشد لذا باید حمایت‌های لازم را از این بخش مهم در اقتصاد داشته باشد و به جای خروج مقادیر زیادی ارز از کشور آن را در میان جوانان برای استفاده از ظرفیت‌ها و تولیدات توزیع کنیم.

این نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همچنین درخصوص روابط ایران با سایر کشورها اظهارداشت: یکی از بهترین راه‌های مقابله با تحریم، استفاده از ظرفیت داخلی است که بتوانیم تحریم را به یک فرصت در کشور تبدیل کنیم و باید بگویم در روابط با سایر کشورها به جز چند قدرت محدود می‌توانیم روابط دوستانه‌ای را ایجاد کنیم.

جلیلی بیان داشت: تعامل با سایر کشورها می‌تواند ظرفیت‌های اقتصادی  کشور را فعال کند و حتی شاید در این میان بتوانیم به صدور خدمات مهندسی- فنی خود به جهان بپردازیم.

این نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همچنین درخصوص حمایت از تولید علم و سیستم آموزشی کشور گفت: در عرصه علمی نباید با اتکا به ترجمه و کپی کردن مطالب پیش برویم بلکه باید با برنامه‌ریزی‌های صحیح، زمینه را برای تحولات هرچه بیشتر علمی در کشور فراهم کنیم.

وی با اشاره به پیشرفت جمهوری اسلامی ایران در دانش هسته‌ای گفت: استفاده مناسب از نخبگان و دانشجویان ایرانی جوان موجب شده که هم‌اکنون جزء 10 کشور برتر دنیا در عرصه هسته‌ای باشیم و به همین خاطر مشاهده می‌کنیم که غرب در تداوم دشمنی خود با جمهوری اسلامی ایران به خاطر احساس ترسش از ما اقدام به ترور دانشمندان هسته‌ای مان می‌کند.
ادامه دارد...



حذف ارسالي ويرايش ارسالي