کارگروه
منتظران ظهور
این کارگروه برای عاشقان ظهور و منتظران آمدنش می باشد لذا از تمام عاشقان و منتظران ظهورش برای عضویت در این کارگروه دعوت می شود.
 

اصابت راکت به شمال لبنان

صفحه اصلی کارگروهها >> منتظران ظهور  >> اصابت راکت به شمال لبنان
سرباز گمنام

سرباز گمنام

در کارگروه: منتظران ظهور
تعداد ارسالي: 1269
11 سال پیش در تاریخ: یکشنبه, خرداد 19, 1392 12:25



این راکت‌ها اواخر روز شنبه به منطقه عکار برخورد کردند که هیچ گونه خسارت جانی در پی نداشت و فقط اصابت یکی از راکت‌ها به منطقه عمار بیکات منجر به آتش سوزی گسترده‌ای شد.


به گزارش سرویس بین‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از دیلی‌استار ،بر اساس این گزارش‌، نیروهای دفاع مدنی لبنان در طول شب گذشته در تلاش بودند تا از رسیدن شعله‌های آتش به مناطق مسکونی جلوگیری کنند.

در طول چند ماه گذشته مناطق مرزی لبنان بارها شاهد حملات راکتی شورشیان سوری بوده است، شورشیان دلیل این اقدام خود را واکنش به حضور رزمندگان حزب‌الله در سوریه اعلام کرد‌ه‌اند.

سید حسن نصرالله در آخرین سخنرانی خود در تاریخ 25 می اعلام کرد که رزمندگان حزب‌الله برای دفاع از خود وارد جنگ قصیر شده‌اند، چرا که قصیر در حال تبدیل شدن به پایگاهی برای حمله به اهداف حزب‌الله در لبنان است.

این گروه پیش‌تر نیز اعلام کرده بود که بعضی از رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان برای دفاع از حرم حضرت زینب(ع) در دمشق و روستاهای شیعه نشین که تحت حملات گروه‌های تکفیری قرار دارند، به صورت خودجوش و داوطلبانه در این مناطق فعالیت می‌کنند.



حذف ارسالي ويرايش ارسالي