کارگروه
منتظران ظهور
این کارگروه برای عاشقان ظهور و منتظران آمدنش می باشد لذا از تمام عاشقان و منتظران ظهورش برای عضویت در این کارگروه دعوت می شود.
 

به رأی العین مشاهده می کنیم که جوانان، مساجد و طلاب حوزه های علمیه گرایش عجیبی نسبت به شما پیدا کرده اند

صفحه اصلی کارگروهها >> منتظران ظهور  >> به رأی العین مشاهده می کنیم که جوانان، مساجد و طلاب حوزه های علمیه گرایش عجیبی نسبت به شما پیدا کرده اند
سرباز گمنام

سرباز گمنام

در کارگروه: منتظران ظهور
تعداد ارسالي: 1269
11 سال پیش در تاریخ: شنبه, خرداد 18, 1392 20:54


آیت الله موسوی جزایری در دیدار با سعید جلیلی:

به رأی العین مشاهده می کنیم که جوانان، مساجد و طلاب حوزه های علمیه گرایش عجیبی نسبت به شما پیدا کرده اند


 به گزارش رجانیوز، دکتر سعید جلیلی کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، بعد از ظهر روز دوشنبه 92/03/13 با حضور در بیت آیت الله موسوی جزایری با ایشان دیدار کرد.



آیت الله موسوی جزایری، ضمن خیر مقدم به دکتر جلیلی، با اشاره به آیه شریفه « إِنَّ الَّذِینَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ سَیَجْعَلُ لَهُمُ الرَّحْمَٰنُ وُدًّا » ابراز داشت: کسانی که ایمان و علم صالح انجام دهند و بر مبانی و اصول پایبند باشند، خدای تبارک و تعالی محبتشان را در دل مؤمنین قرار می دهد و این محبت با دیگر محبت‌های مادی متفاوت است که یک موهبت الهی و امری راسخ بوده و پایدار خواهد ماند.


وی افزود: امروز شما را مصداق این آیه مبارک می بینیم و به رأی العین مشاهده می کنیم که جوانان، مساجد و طلاب حوزه های علمیه گرایش عجیبی نسبت به شما پیدا کرده اند که منشأ آن همان آیه شریفه است.


آیت الله موسوی جزایری سازندگی در خوزستان را سازندگی کشور دانست و بیان داشت: سازندگی ایران از سازندگی خوزستان آغاز می شود به این سبب که عمده مسائل مربوط به ایران در خوزستان است و نساختن این استان به معنای خرابی کشور خواهد بود.


در ابتدای این دیدار سعید جلیلی از خوزستان به عنوان یک مکان مقدس یاد کرد و گفت: خوزستان جایی است که مردم ایران برای آن احترام و ارزش ویژه ای قائل هستند، به این سبب که در مدت 8 سال دفاع مقدس حاضر شدند جوانان خود را برای دفاع و مقاومت در مقابل دشمنان ایران و اسلام به خوزستان اعزام کنند.


وی افزود: شهری در ایران نیست که در خوزستان فرزندی تقدیم انقلاب و اسلام نکرده باشد.


جلیلی با اعلام اینکه خوزستان مکانی است که شهدای ما قبل از ملاقات با خدا از آن عبور کرده اند، اظهار داشت: نهادهای حکومتی و کشوری، مسئولیت سنگینی در قبال این استان داشته و باید دین خود را به خوزستان ادا کنند.

حذف ارسالي ويرايش ارسالي