کارگروه
منتظران ظهور
این کارگروه برای عاشقان ظهور و منتظران آمدنش می باشد لذا از تمام عاشقان و منتظران ظهورش برای عضویت در این کارگروه دعوت می شود.
 

موضع مخالف غرب با مشارکت ایران در "ژنو2" اشتباه است/روسیه بر مشارکت ایران اصرار دارد

صفحه اصلی کارگروهها >> منتظران ظهور  >> موضع مخالف غرب با مشارکت ایران در "ژنو2" اشتباه است/روسیه بر مشارکت ایران اصرار دارد
سرباز گمنام

سرباز گمنام

در کارگروه: منتظران ظهور
تعداد ارسالي: 1269
11 سال پیش در تاریخ: پنجشنبه, خرداد 16, 1392 18:22



"سرگئی لاوروف" وزیر امورخارجه روسیه از موضع غرب در قبال مشارکت ایران در کنفرانس بین المللی "ژنو2" درباره سوریه انتقاد کرد.

به گزارش سرویس بین‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روسیاالیوم، "سرگئی لاوروف" وزیر امور خارجه روسیه امروز در سخنانی اظهار داشت: واشنگتن با تصمیم گیری خود سوری ها برای آینده این کشور موافق است و آن را تایید می‌کند.



وزیر امورخارجه روسیه همچنین به موضوع مشارکت ایران در کنفرانس "ژنو2" هم پرداخت و تصریح کرد:"موضع مخالف غرب با مشارکت ایران در کنفرانس "ژنو2" اشتباه است" و ادامه داد روسیه بر مشارکت ایران در این کنفراس اصرار دارد.




وی همچنین در ادامه گفت:جامعه بین المللی باید دراین مورد که در کنار چه گروهی در سوریه ایستاده است نظر خود را ابراز دارد.




"لاوروف" همچنین از ریاست "ولید المعلم" بر هیئت اعزامی دولت سوریه به کنفرانس "ژنو2" خبر داد.



وزیر امور خارجه روسیه در بخش دیگری از سخنان با تاکید بر مشخص شدن فوری حقایق در خصوص به کار گیری سلاح شیمیایی در سوریه افزود در انتظار تحقیقات آنکارا در مورد استفاده پیکارجویان از گاز سارین هستیم.



سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه اعلام کرد جامعه بین المللی باید موضع خود را در خصوص سوریه روشن و اعلام کند با کسانی است که می خواهند نظام این کشور را با توسل به زور تحت سیطره خود در آورند یا با کسانی است که به دنبال حل مشکل از طریق گفتگو هستند.




حذف ارسالي ويرايش ارسالي