مقاله ای که منتشر شده به سبک زندگی و افکار یکی از بزرگان راهبری در کسب و کار و روشهای برنامه ریزی درست با نگاهی جامع و بلند مدت می پردازد. پیشنهاد می شود تا انتها به دقت مورد مطالعه قرار گیرد. باشد که ما هم در تصمیمات خود اندیشمندانه عمل کرده و در رسیدن به اهدافمان ثبات داشته باشیم.
چگونه شرکت خود را به برند لوکس جهانی تبدیل کنیم؟
قبل از اینکه آنجلا آرندتس مدیر عامل شرکت بربری (Burberry) شود، مجوزهای گوناگونی که برای فعالیت شرکت در نقاط مختلف دنیا صادر شده بود، قدرت منحصر به فرد این برند را در معرض تهدید قرار داده بود. اما مرکزیت دادن به طراحیها و تاکید بر نوآوری روی محصولات اولیه و اصلی شرکت، آن شرکت را نجات داد. آرندتس چگونگی انجام این کار را توضیح داده است.