کارگروه
چاپ و تبلیغات
در این کار گروه مسائل چاپ و تبلیغات را در ایران و جهان بررسی میکنیم و در صورت نیاز میتوانیم به سوالات احتمالی شما در زمینه چاپ و تبلیغات پاسخ بدهیم
 

مبانی PIXELS دوربین دیجیتال

صفحه اصلی کارگروهها >> چاپ و تبلیغات  >> مبانی PIXELS دوربین دیجیتال
محمدر ضا مهدیزاده

محمدر ضا مهدیزاده

در کارگروه: چاپ و تبلیغات
تعداد ارسالي: 273
تائید شده توسط:
محمدر ضا مهدیزاده
11 سال پیش در تاریخ: سه شنبه, بهمن 03, 1391 7:1

 


مبانی PIXELS دوربین دیجیتال


پیشرفت مستمر از فن آوری دوربین های دیجیتال می تواند کاملا گیج کننده است زیرا قوانین و مقررات جدید دائما در حال معرفی شده است. هدف از این آموزش، به روشن کردن برخی از این سردرگمی پیکسل دیجیتال - به ویژه برای کسانی که یا در نظر گرفتن و یا به تازگی خریداری اولین دوربین های دیجیتال خود را. مفاهیم مانند اندازه سنسور، مگاپیکسل، لرزشی و اندازه چاپ مورد بحث قرار گرفته است.



پیکسل: A اساسی واحد OF تصاویر دیجیتال


هر تصویر دیجیتال متشکل از توصیف بنیادی در مقیاس کوچک: ". PIC ture در ement EL" پیکسل با ترکیب کلمات، اختراع فقط به عنوان آثار هنری به روش نقطه با استفاده از یک سری از رنگ blotches، میلیون ها پیکسل نیز می توانید برای ایجاد یک تصویر دقیق و به ظاهر مداوم ترکیب.
















حرکت ماوس را روی هر یک را انتخاب کنید: نقطه نقطه (Blotches رنگ) پیکسل

هر پیکسل دارای یک سری از اعداد که به توصیف رنگ و یا شدت آن است. که با دقت به که یک پیکسل می تواند رنگ مشخص شده است به آن کمی و یا عمق رنگ نامیده می شود . پیکسل های تصویر شما، حاوی جزئیات بیشتر در آن است که توانایی برای توصیف (اگر چه بیشتر پیکسل به تنهایی در جزئیات بیشتر و نه لزوما در نتیجه بیشتر در مورد این بعد).


چاپ SIZE: پیکسل در هر اینچ در مقابل نقطه در اینچ


از آنجا که یک پیکسل تنها یک واحد از اطلاعات است، از آن بی فایده است برای توصیف دنیای واقعی چاپ - مگر اینکه شما نیز اندازه آنها مشخص است. پیکسل در هر اینچ (PPI) و نقطه در اینچ (DPI) هر دو معرفی شده مربوط به این واحد پیکسل نظری به دنیای واقعی با وضوح بصری. این اصطلاحات اغلب به اشتباه مبادله - گمراه کننده به کاربر در مورد یک دستگاه حداکثر وضوح چاپ (به خصوص با پرینترهای جوهر افشان).


"پیکسل در هر اینچ (PPI) سادهتر از این دو واژه است. این توصیف که: چگونه بسیاری از پیکسل یک تصویر حاوی به ازای هر اینچ از راه دور (به صورت افقی یا عمودی). PPI نیز جهانی است، زیرا آن را توصیف قطعنامه در راه است که از یک دستگاه به دستگاه متفاوت است.


"نقطه در اینچ (DPI) فریب آمیزی ساده در ابتدا ممکن است به نظر می رسد، اما عوارض ناشی نقاط متعدد اغلب مورد نیاز برای ایجاد یک پیکسل - و این از یک دستگاه به دستگاه دیگر متفاوت است. به عبارت دیگر، DPI داده شده به قطعنامه نه همیشه منجر شود. با استفاده از نقطه های متعدد برای ایجاد هر پیکسل یک فرایند به نام "لرزشی."














چاپگر استفاده لرزشی برای ایجاد ظاهر از رنگ های بیشتری از آنها در واقع. با این حال، این ترفند می آید در هزینه قطعنامه، از لرزشی نیاز به هر پیکسل از یک الگوی حتی کوچکتر از نقطه ایجاد می شود. به عنوان یک نتیجه، تصاویر DPI نیاز به بیش از PPI در جهت به تصویر کشیدن همان سطح از جزئیات است.


در مثال فوق، توجه داشته باشید که چگونه نسخه مات است که قادر به ایجاد ظاهر رنگ پیکسل 128 - حتی اگر دارای رنگ کمتری نقطه (فقط 24). با این حال، این نتیجه تنها راه ممکن است، زیرا هر نقطه در تصویر مات است بسیار کوچکتر از پیکسل ها است.


استاندارد برای چاپ های انجام شده در لابراتوار عکس در حدود 300 PPI است، اما پرینتر های جوهر افشان نیاز به چندین بار این تعداد DPI (بسته به تعداد رنگ جوهر) برای کیفیت عکاسی. در این قطعنامه مورد نیاز نیز در برنامه بستگی دارد، مجله و روزنامه چاپ می توانید با خیلی کمتر از 300 PPI است.


با این حال، شما سعی می کنید تا تصویر را بزرگ تر ببینید یک تصویر داده شده، پایین تر PPI آن تبدیل خواهد شد ...


مگا پیکسل و اندازه چاپ حداکثر


A "مگاپیکسلی" است که به سادگی از یک میلیون پیکسل است. اگر شما نیاز به یک راه حل خاصی از جزئیات (PPI)، و سپس حداکثر اندازه چاپ شما می توانید برای دستیابی به یک شماره داده شده مگاپیکسل وجود دارد. جدول زیر به اندازه چاپ حداکثر چند مگاپیکسل دوربین مشترک است.



























































# مگاپیکسل حداکثر اندازه چاپ 03:02
در 300 PPI: در 200 PPI:
2 5.8 "X 3.8" 8.7 "X 5.8"
3 7.1 "X 4.7" 10.6 "X 7.1"
4 8.2 "X 5.4" 12.2 "X 8.2"
5 9.1 "X 6.1" 13.7 "X 9.1"
6 10.0 "X 6.7" 15.0 "X 10.0"
8 11.5 "X 7.7" 17.3 "X 11.5"
12 14.1 "X 9.4" 21.2 "X 14.1"
16 16.3 "X 10.9" 24.5 "X 16.3"
22 19.1 "X 12.8" 28.7 "* 19.1"


توجه داشته باشید چگونه یک دوربین 2 مگاپیکسلی می تواند حتی نمی استاندارد چاپ 4x6 اینچ در 300 PPI، در حالی که نیاز به 16 عظیم مگا پیکسل را به یک عکس 16x10 اینچ است. این امر ممکن است دلسرد، اما انجام ناامیدی نیست! بسیاری از خوشحال خواهد شد که با وضوح 200 PPI، اگر چه PPI حتی پایین تر ممکن است کافی اگر فاصله مشاهده بزرگ است (نگاه کنید به " بزرگ شدن عکس دیجیتال "). به عنوان مثال، بسیاری از پوستر دیوار اغلب در کمتر از 200 PPI چاپ شده، از آن در نظر گرفته است که شما آنها را بازرسی از 6 اینچ دور.


دوربین و تصویر نسبت ابعاد



چاپ محاسبه حجم بالا در نظر گرفته شده است که نسبت ابعاد دوربین، یا نسبت طولانی ترین به کوتاهترین ابعاد، 03:02 استاندارد برای 35 دوربین میلی متر استفاده شده است. در واقع، جمع و جور ترین دوربین، مانیتور و تلویزیون نسبت دید 4:3، در حالی که اکثر دوربین های دیجیتال SLR 03:02. بسیاری از انواع دیگر وجود دارد: هر چند برخی از بالا پایان تجهیزات فیلم 1:01 مربع تصویر استفاده کنید حتی فیلم های DVD نسبت طویل 16:09.


این بدان معنی است که اگر دوربین خود را با استفاده از نسبت دید 4:3 است، اما شما نیاز به یک 4 × 6 اینچ (3:2) چاپ، و سپس برخی از مگاپیکسل خود را حرام خواهد شد (11٪) می باشد.این باید در نظر گرفته شود اگر دوربین شما دارای نسبت های مختلف از ابعاد مورد نظر چاپ شده است.


پیکسل نیز خود می تواند نسبت خود را داشته باشد، اگر چه این کمتر رایج است. برخی از استانداردهای ویدئویی و قبل از آن دوربین های نیکون پیکسل با ابعاد اریب است.


سنسور SIZE: ALL PIXELS برابر ایجاد


حتی اگر دو دوربین دارای همان تعداد پیکسل، آن را لزوما به این معنی نیست که اندازه پیکسل های خود را نیز برابر است. شاخص میان گران تر SLR دیجیتال و یک دوربین جمع و جور است که سابق است بسیار بزرگتر از سنسور دیجیتال منطقه است. این به این معنی است که اگر هر دو SLR و یک دوربین جمع و جور، به همان تعداد پیکسل، اندازه هر پیکسل در دوربین های SLR بسیار بزرگتر خواهد بود.


حسگر دوربین جمع و جور 


SLR دوربین 

چرا مراقبت در مورد چگونگی بزرگ پیکسل پیکسل بزرگتر نور بیشتری را جمع آوری منطقه، به این معنی است که سیگنال های نور قوی تر است بیش از یک فاصله معین از زمان است.


این معمولا در نتایج بهبود سیگنال به نویز (SNR) ، که createsa تصویر نرم و صاف و دقیق تر است. علاوه بر این، طیف پویا از تصاویر (طیف وسیعی از نور به تاریکی است که دوربین می تواند بدون تبدیل شدن به هر دو سیاه و سفید و یا تصرف اختصار برجسته ) با پیکسل های بزرگتر نیز افزایش می یابد. دلیل این است که هر پیکسل به خوبی می تواند فوتون بیشتر قبل از آن را پر می کند و کاملا سفید باشد.


نمودار زیر نشان می دهد اندازه نسبی از چند سنسور اندازه استاندارد در بازار امروز است. دیجیتال SLR یا یک 1.5X یا 1.6X عامل محصول (در مقایسه با فیلم 35 میلیمتری)، اگر چه برخی از مدل های بالا پایان در واقع یک سنسور دیجیتال است که همان منطقه به عنوان 35 میلیمتری است. به اندازه سنسور برچسب داده شده در اینچ اندازه واقعی قطر را منعکس نمی کند، اما در عوض نشان دهنده قطر تقریبی از "دایره تصویربرداری" (نه به طور کامل مورد استفاده قرار گیرد). با این حال، این شماره در مشخصات بسیاری از دوربین های جمع و جور است.



چرا نه تنها با استفاده از بزرگترین سنسور امکان پذیر است؟ نقطه ضعف اصلی داشتن سنسور بزرگتر این است که آنها بسیار گران تر است، به طوری که آنها همیشه مفید است.


عوامل دیگر فراتر از محدوده ی این آموزش هستند، با این حال بیشتر را می توان در نکات زیر بخوانید: سنسور بزرگتر نیاز به دیافراگم های کوچک به منظور دستیابی به عمق میدان، با این حال آنها نیز کمتر مستعد ابتلا به پراش در دیافراگم است.


آیا همه این به معنای آن است که بد به فشار پیکسل های بیشتری را به منطقه حسگر این معمولا تولید سر و صدا، اما تنها زمانی که در 100٪ در مانیتور کامپیوتر شما دیده می شود. در چاپ واقعی، سر و صدا مگاپیکسلی مدل بالاتر خواهد بود بسیار بیشتر بطور عالی یا ظریف یا ریز فاصله - حتی اگر به نظر می رسد noisier بر روی صفحه نمایش (نگاه کنید به تصویر سر و صدا: فرکانس و اندازه "). این مزیت معمولا جبران هر گونه افزایش در سر و صدا در هنگام رفتن به یک مدل مگاپیکسلی بزرگتر (با چند استثنا).


 


حذف ارسالي ويرايش ارسالي