کارگروه
چاپ و تبلیغات
در این کار گروه مسائل چاپ و تبلیغات را در ایران و جهان بررسی میکنیم و در صورت نیاز میتوانیم به سوالات احتمالی شما در زمینه چاپ و تبلیغات پاسخ بدهیم
 

هایفلکس

محمدر ضا مهدیزاده

محمدر ضا مهدیزاده

در کارگروه: چاپ و تبلیغات
تعداد ارسالي: 273
تائید شده توسط:
محمدر ضا مهدیزاده
11 سال پیش در تاریخ: شنبه, دي 30, 1391 10:27

سیستم های اطلاعات مدیریت وJDF
درصنعت چاپ، اتوماسیون سهم تعیین کننده ای درافزایش بهره وری دارد. همJDF و هم تولید متمرکز رایانه ای (CIM) عبارات کلیدی مهمی هستندکه به یکپارچگی سیستم ها و بخش های مختلف درگیر در تولیدات چاپی کمک می کنند.
فناوری اطلاعات در عرصه مدیریت و تولید پروژه های چاپی می تواند به ایجاد یکپارچگی و هماهنگی بخش های مختلف در صنعت چاپ کمک کند. استفاده از سیستم های اطلاعات مدیریت خاص صنعت چاپ از جمله کاربرد های ذکر شده می باشد.
سیستم اطلاعات مدیریت هایفلکس، متعلق به یکی از شرکت های معتبر و فعال در حوزه صنعت چاپ می باشد.
این سیستم در شرکت واژه پرداز اندیشه برای اولین بار در منطقه خاور میانه در حال اجرا می باشد که از چند بخش عمده تشکیل شده است:
Hiflex MIS Information System
در این بخش بیش از 100 نوع گزارش آماری و آنالیز کامل از قسمت ها و فرایندهای مختلف یک پروژه چاپی ارائه می نماید.
EIS مانند یک هماهنگ کننده اطلاعات لازم را از بخش های مختلف به صورت خودکار دریافت، آنالیز و در قالب نمودارها و نمایه های گرافیکی به کاربران ارائه می دهد.
Hiflex MIS Office
این بخش که دارای چندین ماژول مهم و کاربردی است در بخش های مختلف مدیریت، اداری و مالی یک مجتمع چاپی به صورت یکپارچه و خودکار مورد استفاده و عملکرد هایی چون:
مدیریت ارتباط با مشتری CRM، تخمین هزینه هر پروژه، مدیریت سفارشات، ثبت هزینه های پیش از تولید و پس از آن، عملیات آماری، سیستم مدیریت اسناد اداری، مدیریت خدمات جانبی و امور مشتریان، مدیریت پشتیبانی، مواد مصرفی و قطعات، ارائه گزارشات و بازخورد های پروژه های چاپی و ارتباط با نرم افزار های مالی و حسابداری را انجام می دهد.
Hiflex MIS Factory
این بخش نیز حاوی چندین ماژول مهم و موثر می باشد که در بخش های مختلف تولید (مراحل پیش از چاپ، چاپ و پس از چاپ) وظیفه یکپارچه سازی و برقراری اتوماسیون را ایفا می نماید که عمکردهایی چون: ایجاد گردش های کاری و اطلاعاتی یکپارچه برای مراحل پیش از چاپ، چاپ و پس از از چاپ و همگام با کلیه ماشین آلات و سیستم های معتبر، برنامه ریزی تولید، مدیریت کیفیت، ثبت هزینه های مراحل مختلف تولید و تحویل و حمل پروژه با استفاده از جریان  های کاری و اطلاعاتی دو سویه JDF/JMF را در بر دارد.

Hiflex MIS e-Business 
هایفلکس در این بخش نیز امکانات و زیر ساخت های لازم را برای ورود مراکز چاپی به عرصه جهانی تجارت الکترونیک فراهم می نماید. یکی از مهمترین عملکردهای این ماژول امکان سفارشات از طریق شبکه جهانی اینترنتweb2print  برای مشتریان یک مجتمع چاپی می باشد که توسط ارسال فایل نهایی و آماده چاپ گرافیکی با فرمت PDF و ثبت سفارش On-line ، امکان تجارت بین الملل در زمینه صادرات، تبادل اطلاعات لازم ما بین مشتریان و مجموعه و نیز دیگر حامیان از عمکرد های دیگر این بخش می باشد. همچنین هایفلکس دو ماژولHiflex print Support HIFLEX Webshop  و HIFLEX Mobile راجهت مدیریت پروژه های چاپ، نشر و بسته بندی ارائه نمود است. 


حذف ارسالي ويرايش ارسالي