کارگروه
چاپ و تبلیغات
در این کار گروه مسائل چاپ و تبلیغات را در ایران و جهان بررسی میکنیم و در صورت نیاز میتوانیم به سوالات احتمالی شما در زمینه چاپ و تبلیغات پاسخ بدهیم
 

یکپارچه سازی سیستم جریان کار در پیش از چاپ

صفحه اصلی کارگروهها >> چاپ و تبلیغات  >> یکپارچه سازی سیستم جریان کار در پیش از چاپ
محمدر ضا مهدیزاده

محمدر ضا مهدیزاده

در کارگروه: چاپ و تبلیغات
تعداد ارسالي: 273
تائید شده توسط:
محمدر ضا مهدیزاده
11 سال پیش در تاریخ: شنبه, آذر 18, 1391 11:19

شرکت Xitron، سیستم جریان کار خود موسوم به Keysetter را به بازار عرضه کرده است که می‌تواند عملیات یکپارچه‌ سازی جریان کار پیش از چاپ و اتاق چاپ را هماهنگ کند.
این سیستم‌، پیش تنظیمات اصلی مرکب را در طیف گسترده‌ای از کنسول‌های دستگاه‌های شرکت‌های مختلف از جمله Adast، هایدلبرگ، کوموری، میتسوبیشی، ساکوری و شینوهارا را دارد.
به گفته مقامات شرکت Xitron، سیستم‌های جریان کار مختلف را در انواع دستگاه‌ها هماهنگ کرده و به راحتی یکپارچه‌سازی می‌کند. همچنین می‌توان نمودار تنظیمات اصلی مرکب را در آن مشاهده کرد که به راحتی به صورت فایل PDF، چاپ یا ذخیره می‌شوند.
بر اساس گزارش‌های منتشر شده، دستگاه Keysetter می‌تواند فرمت فایل‌های ویژه در دستگاه‌های مختلف را به گونه‌ای تنظیم کند که قابلیت استفاده در هر حالتی را داشته باشند.
همراه این دستگاه، یک جریان کار دیگر موسوم به Xitron Navigator  نیز عرضه می‌شود که سیستمی استاندارد برای تمام سیستم‌های جریان کاری است که اخیرا ابداع شده‌اند. این جریان کار به وسیله‌ نرم‌افزار ویژه شرکت Xitron پشتیبانی می‌شود که مبنایی برای تمام سیستم‌های جریان کار از جمله Navigator GPS و Navigator Elite می‌باشند.
با استفاده از Keysetter، فایل کار از بخش پیش از چاپ به نرم‌افزار کاربردی آن ارسال می‌شود. سپس این جریان کار،‌ فایل مورد نظر را بررسی کرده و تنظیمات اولیه مرکب را انجام می‌دهد. در پایان، فرمت فایل مورد نظر را که باید در یک دستگاه ویژه قرار گیرد ایجاد می‌کند.
این نرم‌افزار در تمام رایانه‌های شخصی با انواع سیستم‌ عامل‌های مختلف قابل اجرا بوده و از لحاظ اقتصادی نیز موجب صرفه‌جویی در هزینه‌های اجرایی می‌شود.


حذف ارسالي ويرايش ارسالي