روزهای مانده به مرگ ویندوز ایکس پی را در این سایت ببینید

صفحه اصلی کارگروهها >> مکتب ریاضیات  >> روزهای مانده به مرگ ویندوز ایکس پی را در این سایت ببینید
محمد رضایی

محمد رضایی

در کارگروه: مکتب ریاضیات
تعداد ارسالي: 64
11 سال پیش در تاریخ: یکشنبه, آذر 05, 1391 18:6

مکتب ریاضیات به نقل از خبر آنلاین:



مایکروسافت 498 روز دیگر برای همیشه پشتیبانی خود از ویندوز ایکس پی را با خاموش کردن چراغ حمایتی خود، قطع می کند.
وب سایت کموود با درج کنتور آنلاین به کاربران برای سوئیچ سریعتر از ایکس پی به ویندوز 7 و8  هشدار داده است. کمپانی هایی که در کار مهاجرت سیستم عامل هستند (migration specialists) بیشترین سود را از این موضوع خواهند برد.
در همین حال نت مارکت شیر نیز اعلام کرده مهاجرت از ایکس پی به ویندوز7 کند است. در چارت تحقیقی این کمپانی آورده شده که در آگوست 2012 نقطه تلاقی تعویض ویندوز ایکس پی به هفت صورت گرفته است و در ماه اکتبر 2012 برای اولین بار تعداد کاربران ویندوز7 از ایکس پی پیشی گرفته است. بر این اساس 44 درصد ویندوز 7 و 40 درصد در ماه اکتبر 2012 از ویندوز ایکس پی استفاده کرده اند. در همین حال 2.2 درصد مکینتاش نسخه 10.6 و نیز 2.2 درصد مکینتاش نسخه 10.7 را استفاده می کنند. 4.3 درصد نیز از سایر سیستم عامل ها استفاده می کنند.
به نظر می رسد روند سوئیچ از ایکس پی به سایر سیستم عامل ها از جمله ویندوز 7 و 8 کند صورت می گیرد و کارشناسان از این بابت نگرانی خود را ابراز کرده اند. مطابق برنامه ریزی انجام شده 8 آوریل 2014 مایکروسافت از ویندوز ایکس پی حمایت نخواهد کرد. از سوی دیگر کمپانی ها با نگرانی از اعلام این تاریخ می گویند مایکروسافت خیلی زود تاریخ را جلو انداخته و آنها نمی توانند هزینه های سوئیچ کردن را تهیه کرده و با این سرعت سوئیچ کنند.مایکروسافت خود اعتقاد دارد که بیش از 50 درصد کاربران ویندوز 7 را نصب کرده اند و البته برخی کمپانی ها در این آمار تردید دارند و می گویند رقم 50 درصد زیاد اعلام شده است.


وبسایت روزهای مانده به مرگ ویندوز ایکس پی


مکتب ریاضیات: http://mathschool.blogfa.com


حذف ارسالي ويرايش ارسالي