ایجاد داشبورد در اکسل

کاربر حذف شده
11 سال پیش در تاریخ: پنجشنبه, آبان 11, 1391 4:50

ین روزها درک داده ها اهمیت بسیار بیشتری نسبت مدیریت آنها دارند . برای مرتب سازی و تدوین این داده ها ابزارهای قدرتمند مورد نیاز است که به شیوه های مفید و معنی دار آنها را سازمان دهی نمایند .
شیرپوینت به سازمان ها یک پلتفرم قدرتمند برای استفاده به عنوان نقطه شروع برای درک و سازماندهی انبوهی از داده ها ارائه می نماید . با استفاده از ابزاهایی چون PowerPivot  ، PerformanePoint  و SSRS  شما قادر خواهید بود از داده های خود گزارشهایی را که هرگز حتی تصورش را هم نمیکردید به دست آورید .
امکانات موجود در شیرپوینت شما را قادر میسازد تا لحظه به لحظه کارایی سازمان خود را کنترل نمایید و نقاط ضعف و قوت خود را شناسایی کنید ، هوش تجاری به شما این امکان را میدهد تا برای آینده شرکت برنامه ریزی نمایید و با استفاده از ابزارهای فراهم شده سازمان خود را به سمت هدف موردنظر هدایت کنید .
علاوه بر این هوش تجاری شیرپوینت امکانات گزارش گیری و دشبوردهای مدیریت را نیز برای شما فراهم نموده است .

گزارشات 
سازمان ها به صورت عمومی گزارش هایی را ایجاد و آنها را به عنوان فاکتور ، قبض ، چک و غیره چاپ میکنند . گزارشات پیشرفته موجود در شیرپوینت این امکان را برای سازمان ها فراهم مینماید تا گزارشات مورد نیاز را با استفاده از ابزارهای قدرتمند ایجاد به عنوان PDF  یا فرمت های رایج مورد استفاده قرار دهند . همچنین با استفاده از امکانات گزارش گیری و آنالیز قسمت های مختلف سیستم این امکان را برای شما فراهم نموده است تا بتوانید قبل از وقوع مشکلات از آنها پیشگیری نمایید .
دشبوردها
ابزار دشبورد به کاربران و مدیران کمک میکند تا خلاصه ای از وضعیت اطلاعات را قالب یک صفحه ، اکسل یا اسلاید مشاهده نمایند . این امکان معیارهایی را برای گرفتن تصمیم های حیاتی سازمان به وجود می آورد . دشبورد ها برای ایجاد تصمیم های  ضروری سازمان نقش مهمی را به منظور فراهم نمودن دانش لازم برای موفقیت و پیاده سازی هوش تجاری در سازمان ها ایفا مینماید .


طراحی داشبورد از دیتا بیس یا  فرم جمع آوری اطلاعات در شیرپوینت یا محیط اکسل با آسانترین صورت و سریعترین راه انجام می شود.


حذف ارسالي ويرايش ارسالي