شیرپوینت به عنوان نظام جامع آماری

صفحه اصلی کارگروهها >> آمار و کاربرد آن در سایر علوم  >> شیرپوینت به عنوان نظام جامع آماری
کاربر حذف شده
12 سال پیش در تاریخ: یکشنبه, آبان 07, 1391 8:26

شیرپوینت یک پلتفورم مبتنی بر مرورگر می باشد که مدیریت اسناد را راحت تر، سریع تر و موثرتر انجام خواهد داد. در بسیاری از موارد به منظور تسهیل همکاری های بین سازمانی و وب مورد استفاده قرار می گیرد. اگر شیرپوینت در کسب و کار شما به کار گرفته شود، از آنجایی که مزایای فراوانی را بهمراه دارد قطعا هر شخصی که از آن استفاده می کند لذت خواهد برد، چرا که به کاربران اجازه می دهد به اطلاعات فراوانی دسترسی داشته باشند.

 

بنابراین نصب شیرپوینت در یک سازمان، علاوه بر اینکه افراد را قادر می سازد به راحتی وبسایت های مشترکشان را مدیریت کنند، اشتراک گذاری اطلاعات را نیزآسانتر می کند،همچنین به هیچکدام از فناوری ها وابسته نمی باشد و استفاده از آن بسیار کاربرپسند بوده و همانند بسیاری از راه حل های موجود برای وبسایت ها می باشد. در مجموع می توان گفت شیرپوینت یک پلتفورم سازمانی می باشد.


هنگامی که در یک سازمان شیرپوینت مورد استفاده قرار می گیرد، می توان براحتی یک وبسایت مشترک برای کارکنان ایجاد کرد. در این صورت افراد می توانند به راحتی تمام نیازهای ارتباطی خود را برآورده کنند ودر صورت استفاده درست حتی می توانند کارهای بیشتری نیز انجام دهند.شیرپوینت بر خلاف نرم افزارهای دیگر قادر است اطلاعات را به روشی حرفه ای و موثر مدیریت کند. با وجود قسمتهایی همچون schedules ، documents ، issue log و budget مدیریت اطلاعات به طور موثری بر محور سود رسانی به کاربر صورت می گیرد.

 

استفاده از شیرپوینت به عنوان یک پلتفورم کسب و کار در یک سازمان، مشارکت کارکنان را افزایش می دهد. زیرا در جلسات شرکت کرده، گزارش کارها به راحتی آماده شده و ارائه می گردد. دیگر احتیاج نیست شخصی برای رساندن پیام به افراد دیگر سازمان به کار گرفته شود چرا که با استفاده از شیرپوینت این ارتباطات به صورت متمرکز مدیریت می شوند. اطلاعات به صورت تمام و کمال و در اسرع وقت در اختیار شخص مورد نظر قرار می گیرد و خبری از تاخیر و تحریف نخواهد بود. شخص گیرنده نیز پیام را به صورت کامل و به موقع دریافت می کند و اگر لازم باشد می تواند جواب آن را ارسال کند. هر کارمند بر اساس نیازهایش سطح دسترسی مشخصی به اطلاعات خواهد داشت و تنها اطلاعاتی در اختیار او قرار می گیرد که برای او مفید هستند. در این صورت کارمندان فقط به کارهای مربوط به خودشان رسیدگی خواهند کرد.

 

دوستان عزیز شیرپوینت می تواند به مفهوم همان نظام جامع آماری مورد استفاده قرار گیرد






حذف ارسالي ويرايش ارسالي