کارگروه
مرکز تخصصی فروش و خدمات پس از فروش یو پی اس
مرکز تخصصی انواع یو پی اس احتراما" به استحضار می رساند گروه شرکت های " صنایع راژمان الکترونیک " با بهره گیری از تخصص و تجارب مهندسین برق ،کامپیوتر ، فناوری اطلاعات و تکنیسین های با دقت و با تجربه و با دارا بودن نمایندگی معتبرترین برندها، در زمینه طراحی و اجرای پروژه های برق اضطراری یو پی اس و (UPS) فعالیت می نماید. این شرکت با داشتن زیرمجموعه های فنی مهندسی و اجرایی ، وظیفۀ ارائۀ خدمات مشاوره، طراحی ، فروش، اجراء و خدمات پس از فروش به مشتریان را دارد که سر فصل آن به شرح ذیل می باشد: ...
 

یو پی اس


مطالعه مقاله درباره برق اضطراری یو پی اس در وب سایت www.rajeman.com


شرکت راژمان الکترونیک ساینا با مسئولیت محدود به شماره ثبت 425981 ، اولین مرکز تخصصی ارائه تجهیزات برق اضطراری ، یو پی اس تک فاز و سه فاز و باتری در ایران می باشد.


 


این شرکت نمایندگی برترین برندهای یو پی اس ، تجهیزات شبکه و دوربین مداربسته می باشد.


در شرکت راژمان الکترونیک ، انواع مدلهای UPS شرکت فاراتل ،فاران ، هژیرصنعت و پرسو الکترونیک از 600VA تا 1000KVA با کمترین قیمت در بازار ارائه می‏گردد. تمامی محصولات ارائه شده توسط این شرکت، دارای گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش می باشند و ارسال به تمامی نقاط ایران انجام می شود . همکاران محترم، جهت دریافت قیمت همکاری با واحد فروش تماس حاصل فرمایند .


لازم به ذکر است است این شرکت تامین کننده یو پی اس و باتری سیلد اسید ارگانهای دولتی از جمله بانک ها ، صنایع نفت و پتروشیمی ، کارخانجات ، بیمارستان ها و مراکز دیتا سنتر می باشد.


 


خدمات مشاوره فروش، به صورت رایگان، توسط مهندسین شرکت راژمان الکترونیک انجام می ‏شود.


تلفن: 33693428-33693429 -021  ( خط ویژه )                                        فکس : ۸۹۷۸۲۵۴۹


پشتیبانی 24 ساعته : 09196706031


www.rajeman.ir                 www.rajeman.com                 info@rajeman.com


حذف ارسالي ويرايش ارسالي