کارگروه
تحقیقات بازاریابی
درج مطالب مربوط به تحقیقات بازاریابی و اشتراک گذاردن شیوه ها و راههای گزارش گیری ها و پیدا کردن دوستان و مدیران موفق در این زمینه,همچنین درخواست برای شرکت در نظرخواهی ها و پرسشنامه های مربوط به تحقیقات بازاریابی
 

تفاوت تحقیقات بازاریابی و تحقیقات بازار

صفحه اصلی کارگروهها >> تحقیقات بازاریابی  >> تفاوت تحقیقات بازاریابی و تحقیقات بازار
a delavar

a delavar

در کارگروه: تحقیقات بازاریابی
تعداد ارسالي: 3
12 سال پیش در تاریخ: پنجشنبه, ارديبهشت 07, 1391 9:56


تحقیقات بازاریابی فرآیند طراحی ، جمع آوری ، تجزیه ، تحلیل و ارائه سیستماتیک داده ها و یافته های مربوط به یک وضعیت خاص بازاریابی است که شرکت با آن مواجه شده است .


تحقیقات بازار یابی را نباید با تحقیقات بازار اشتباه گرفت . تحقیقات بازار یا کنکاش در یک بازار خاص فقط یکی از اجزاء تحقیقات بازاریابی است.تحقیقات بازار بطور خاص با جمع آوری اطلاعات درباره اندازه و روند بازار سرو کار دارد اما تحقیقات بازاریابی سطح وسیعتری از فعالیتها را در بر می گیرد.در حالیکه ممکن است تحقیقات بازار را هم در بربگیرد.به عبارت دیگرتحقیقات بازار یک جزء از تحقیقات بازاریابی است که درباره تحقیق نمودن در خصوص  بازارشامل نیازهای مشتریان ، رقبا ، فرصتها و تغییرات بازارمیباشد.




حذف ارسالي ويرايش ارسالي
رسول سالاری

رسول سالاری

در کارگروه: تحقیقات بازاریابی
تعداد ارسالي: 3
12 سال پیش در تاریخ: جمعه, ارديبهشت 08, 1391 3:24



حذف ارسالي ويرايش ارسالي
مجید فاضلی

مجید فاضلی

در کارگروه: تحقیقات بازاریابی
تعداد ارسالي: -1
12 سال پیش در تاریخ: چهارشنبه, ارديبهشت 13, 1391 0:53

برای اطلاعات بیشتر به مقالات سایت زیر نگاه کنید :


http://www.daricland.com/component/community/articles.html


حذف ارسالي ويرايش ارسالي