کارگروه
تبادل تجربه ها
دوستان محترم اینجا محلی برای تبادل تجارب کامپیوتری می باشد. هر روز تجربه جدیدی را آموختید در اینجا برای دیگر دوستان قرار دهید تا با اینکارتان هزاران تجربه جدید را بیاموزید. www.raviar.com موفق باشید - خلیل زارع
 

پیامک های با پیش شماره 1000

صفحه اصلی کارگروهها >> تبادل تجربه ها  >> پیامک های با پیش شماره 1000
حسین اصلاحی

حسین اصلاحی

در کارگروه: تبادل تجربه ها
تعداد ارسالي: 5
12 سال پیش در تاریخ: شنبه, فروردين 05, 1391 8:59

احتمالا تا به حال پیامکی با پیش شماره هزاری دریافت کردین. چون که در این زمینه تجربیاتی دارم خواستم توی این پست یه کمی در مورد این پیامکها توضیح بدم. اینو هم اول عرض کنم که چون خودم مدیر تهران پنل یکی از سایتهای ارائه دهنده این خدمات هستم اصلا قصد بازاریابی و غیره ندارم. فقط هدفم اینه که دوستان اطلاعاتی در این زمینه داشته باشن.


هر شخصیت حقیقی یا حقوقی میتونه یه پنل ارسال و دریافت پیامک از سایتهای سرویس دهنده این خدمات خریداری کنه و بعد از ورود به سایت مورد نظر و وارد کردن نام کاربری و کلمه عبوری که در قبال پرداخت هزینه ای اونو دریافت کرده از امکانات سایت استفاده کنه.


امکاناتی که معمولا این طور سایتا در اختیار کاربرانشون میزارن عبارتند از:


ارسال پیامک تکی یا گروهی :که صاحب پنل می تونه متن و شماره (یا شماره های) گیرندگان پیام رو توش وارد کنه و ارسال کنه. با هر ارسالی که برای هر شماره انجام بدین یه شارژ از اعتباری که قبلا خریداری کردین از اعتبار پنلتون کم میشه و بعد از اتمام شارژتون باید پنلتون رو با خرید شارژ پیامک شارژ کنین.


شماره اختصاصی : که میتونه 14 یا 12 یا 10 یا 9 رقمی یا کمتر هم باشه که به شما این امکان رو میده تا علاوه بر ارسال امکان دریافت پیامک هم داشته باشین.


داشتن امکان دریافت به شما این اجازه رو میده تا از امکانات دیگری همچون برگذاری مسابقات پیامکی، نظرسنجی و منشی آنلاین استفاده کنین. این قسمت برای کسانی که فقط قصد تبلیغات ندارن و می خوان با مشتری هاشون تبادل فکر و متن داشته باشن به درد بخور تره.


منشی آنلاین: مثلا میتونین توی پنلتون تنظیم کنین که اگه کسی برای شماره اختصاصی شما ( مثلا 10001214) عدد 1 رو ارسال کرد آدرس شما براش ارسال بشه. حالا اگه 2 رو ارسال کرد شماره حساباتون براش ارسال بشه یا اگه menu  رو ارسال کرد لیست غذاهای رستورانتون ارسال بشه و غیره که تمام اینها برای صاحب پنل به سادگی قابل برنامه ریزیه.


مسابقه پیامکی : فرض کنین میخواین برای کارتون یه مسابقه برگذار کنین که مثلا 4 تا گزینه داره . گزینه ها رو از 1 تا 4 تنظیم می کنین و ارسال کنندگان پاسخ عدد گزینه مورد نظر رو براتون ارسال می کنن. وقتی که شما گزینه درست رو توی پنلتون انتخاب کرده باشین لیست کسانی که یا همون شماره هایی که پاسخ صحیح دادن رو می تونین مشاهده کنین.


نظر سنجی: اگه بخواین ببینین مثلا چند نفر از خدماتتون راضی هستن یا اینکه چند نفر موافق کاری که قراره انجام بشه هستن میتونین یه نظر سنجی پیامکی برگذار کنین. یه سوال با چند تا گزینه و پاسخ دهنده ها عدد گزینه مورد نظرشون رو میفرستن و شما می تونین از نتیجه دقیق نظرسنجی تو پنلتون با خبر بشین.


بانک های شماره موبایل: یکی از مهمترین امکاناتی که پنل های ارسال پیامک در اختیارتون میزارن بانک شماره موبایل به تفکیک شهر یا شغل و محله های تهران و تفکیک کد پستی و نام خیابان و غیره است. مثلا اگه بانک مشاغل رو تهیه کنین می تونین متن مورد نظرتون رو به تمان کسانی که توی تهران مثلا راننده تاکسی یا روزنامه نگار هستن بفرستین. یا برای خیابون دانشگاه مشهد یه متنی رو ارسال کنین.


یه سری امکانات دیگه هم هست که فعلا از حوصله این بحث خارجه.


هزینه های معمول:


هزینه هایی که در مسیر کار لازمه بپردازین شامل هزینه فعالسازی پنل ، هر شارژ پنل، فعال کردن بانک شماره موبایل ، محدودیت زمانی پنل مثلا یکساله دوساله 5ساله یا نامحدود و هزینه شماره اختصاصیه.


فعالسازی پنل معمولا توی شرکتهای مختلف بین 50 تا 250 تومنه!


شارژ پنل برای هر صفحه شارژ بین 10 تا 22 تومنه !


بانکها بین 60 تا 300 هزارتومنه !


هزینه شماره اختصاصی هم بسته تعداد ارقام و رند یا غیر رند بودنش بین 25000 تا 7000000 تومنه!


 این اختلاف قیمتها ناشی از نا آگاهی مشتریها و هزینه زیادی که شرکتها برای تبلیغات کنار میزارنه که  البته خوب تاثیر فوری و فراگیر پیامک هم بر هیچکی پوشیده نیست.


خیلی دوست دارم در این زمینه اطلاعات دیگه ای هم بدم ولی نمی دونم از کدوم مبحث شروع کنم


اگه دوستان سوالی داشتن بفرماین تا پاسخ بدمو ممنون.


 


حسین اصلاحی


تهران پنل


tehranpanel.com


حذف ارسالي ويرايش ارسالي